Binnenkijken

2 jul

Hier een paar plaatjes die ik maakte in het huis van mijn vriendin Kim, waar we afgelopen weekend waren.

onderzetters

vintage-kast

paperclip vliegengordijn

vliegengordijn paperclips & plastic zak

paperclips

Ook Kim heb ik een aantal jaar geleden aangestoken met het paperclipvliegengordijn-virus. Ze heeft een groot raam in haar woonkamer dus kan oneindig aan haar gordijn blijven knutselen. Het staat zo leuk!

6 Reacties to “Binnenkijken”

  1. Herlinde Gerrits september 9, 2013 bij 7:34 am #

    Hoi, superleuk je paperclip vliegengordijn. Kan je me informeren over de startpakketjes (prijs, grootte gordijn, verdere benodigdheden)? Heb interesse! Dank alvast, Herlinde

  2. Wendy juni 12, 2016 bij 6:28 pm #

    Hoi. Hoe werkt dit. Wat zit er in een startpakket vliegengordijn? Wat zijn de kosten en heb ik aan 1 pakket genoeg? Hoe kan ik een startpakket bestellen.

    GR. WENDY Coopmans Croonenbroek Venlo.

    • blijmetkleur juni 14, 2016 bij 11:16 am #

      Hoi Wendy, alle informatie over het vliegengordijnpakketje vind je op de homepage van mijn blog. Daar staat mijn laatste artikel van 9 mei en dat gaat over het pakketje. Als je het wil bestellen kun je me dan een email sturen, het adres staat erbij.
      Groetjes,
      Famke

  3. Anet mei 27, 2017 bij 1:07 pm #

    Heb je nog paperclips vliegen gordijnen?

    Gr. Anet

    • blijmetkleur juni 12, 2017 bij 7:55 am #

      Hoi Anet, sorry voor deze late reactie maar ik gebruik mijn blog niet meer en krijg geen melding als er een reactie wordt geplaatst. Ik verkoop geen gemaakte vliegengordijn omdat dat echt teveel werk zou zijn maar ik verkoop wel DIY-pakketjes zodat je het zelf kunt doen. Ze kosten € 10,- incl. Verzendkosten en 21% btw. Mocht je hier belangstelling voor hebben, laat me het even weten. Ik ben voor mijn werk deze week weg maar eind van de week weer thuis om eventueel een pakketje te versturen.
      Groetjes,
      Famke

Plaats een reactie