Vliegengordijn

9 mei

paperclip vliegengordijn

2 Reacties to “Vliegengordijn”

  1. Selena van den Boom juni 24, 2016 bij 6:01 pm #

    Hoi!

    Voordat ik een vliegengordijn startpakketje bestel, wil ik graag weten hoe je het gordijn kan bevestigen? Ik woon namelijk in een huur huisje waarbij je niks aan de kozijnen mag bevestigen. Klemmen mag natuurlijk wel.

    Met vriendelijke groet,

    Selena ________________________________

    • blijmetkleur juli 1, 2016 bij 4:36 am #

      Hallo Selena, sorry voor mijn late reactie maar ik krijg geen melding van reacties op mijn blog. Toevallig keek ik er nu even op.
      Ik gebruik zelf als bevestiging een gordijnrail die ik vastmaak aan de deur- of raamlijst. Als jij dat in jouw huis niet mag doen wordt dat lastiger. Klemmen zonder schroeven lijkt me niet handig want het vliegengordijn is zwaar door de paperclips. De enige mogelijkheid is dat je op de een of andere manier de rails (of houten latje met schroeven) bevestigt in de muur, boven of aan de zijkanten van de deur.
      Ik hoop dat het kan!
      Groetjes,
      Famke

Plaats een reactie