Vliegengordijn startpakketje

9 Mei

 

Ik ben al lange tijd niet meer bezig met mijn blog, ik ben druk met andere dingen. Op de een of andere manier krijg ik geen meldingen van reacties die gestuurd worden. Mijn excuses wanneer je dus geen reactie hebt gekregen op een vraag of opmerking.

Aangezien toch meerdere mensen hebben aangegeven dat ze interesse hebben in een vliegengordijnpakketje heb ik besloten deze toch weer te  gaan verkopen.Vliegengordijn Startpakketje

Een pakketje is bedoeld als startpakketje, dus om te leren hoe je een gordijn maakt zodat je daarna er zelf mee verder kunt. Er zit materiaal in om een begin te maken (30 paperclips, papiertjes en stukjes plastic) uitleg met kleurenfoto’s en een slinger als voorbeeld waar je mee verder kunt gaan.

Het pakketje kost € 10,-. Dit is inclusief 21 % btw en verzendkosten voor een brievenbuspakketje.

Mijn bedoeling is om ze via een webshop te gaan verkopen maar die is nog niet klaar. Voorlopig gaat een bestelling dus nog via de e-mail. Als je een pakketje wil bestellen kun je een e-mail sturen naar  famkeplantinga@kpnplanet.nl met daarin meteen je naam en adresgegevens zodat ik weet waar het pakketje naartoe moet worden gestuurd. Ik stuur je dan een bevestiging van je bestelling met de rekeninggegevens waar je het bedrag naar kunt overmaken. Wanneer ik het heb ontvangen krijg je binnen een paar dagen het pakketje toegestuurd. Voor vragen kun je me natuurlijk ook via dit e-mailadres bereiken.

paperclip vliegengordijn

 

 

2 Reacties to “Vliegengordijn startpakketje”

  1. Selena van den Boom juni 24, 2016 bij 6:01 pm #

    Hoi!

    Voordat ik een vliegengordijn startpakketje bestel, wil ik graag weten hoe je het gordijn kan bevestigen? Ik woon namelijk in een huur huisje waarbij je niks aan de kozijnen mag bevestigen. Klemmen mag natuurlijk wel.

    Met vriendelijke groet,

    Selena ________________________________

    • blijmetkleur juli 1, 2016 bij 4:36 am #

      Hallo Selena, sorry voor mijn late reactie maar ik krijg geen melding van reacties op mijn blog. Toevallig keek ik er nu even op.
      Ik gebruik zelf als bevestiging een gordijnrail die ik vastmaak aan de deur- of raamlijst. Als jij dat in jouw huis niet mag doen wordt dat lastiger. Klemmen zonder schroeven lijkt me niet handig want het vliegengordijn is zwaar door de paperclips. De enige mogelijkheid is dat je op de een of andere manier de rails (of houten latje met schroeven) bevestigt in de muur, boven of aan de zijkanten van de deur.
      Ik hoop dat het kan!
      Groetjes,
      Famke

Geef een reactie

