Inpakpapier

15 Jun

Ken je dat? Je hebt een cadeautje voor iemand gekocht en wil het inpakken maar dan kom je er achter dat je helemaal geen inpakpapier in huis hebt! Dat overkomt mij nogal eens.

Aangezien ik heel veel tijdschriften in huis heb voor mijn SoulCollage® workshops is het een prima idee om dat papier te gebruiken als cadeaupapier.

Origineel inpakpapier

 

cadeautje inpakken

Inpakpapier uit tijdschriften

cadeautjes inpakken

Je hoeft niet naar de winkel om weer iets nieuws te kopen en het is ook nog eens heel origineel!

4 Reacties to “Inpakpapier”

  1. Readkapke juni 16, 2014 bij 6:49 pm #

    Nee dat ken ik niet haha (veel te veel pakpapier), maar hoe dan ook leuk!

  2. petra juli 13, 2014 bij 8:05 pm #

    Hey! da’s lang geleden! Hoe is het met je?
    Wat een leuke oplossing voor je “geen inpakpapier probleem”!
    heb je ook instagram?

    • blijmetkleur augustus 2, 2014 bij 11:00 am #

      Hoi Petra,
      Dat is inderdaad lang geleden. Ik doe erg weinig met mijn blog de laatste tijd. Ik heb geen Instagram, wel Pinterest.

  3. petra augustus 8, 2014 bij 4:45 pm #

    Heel veel succes met verhuizen!! Groningen, leuke stad om te wonen lijkt me! groetjes Petra

Geef een reactie

