Kaart

7 Jul

Hier mijn nieuwste SoulCollage® kaart. Weer zo’n kaart die ik gemaakt heb zonder veel na te denken over wat ik aan het doen was maar waarbij ik tijdens het “lezen” van de kaart opeens veel meer details zag die ik eerder niet had gezien. Op die momenten gaat een kaart echt leven voor me en ontdek is dat het een stukje van mij is. Elke keer weer een verrassing wat er uit komt en elke keer weer zo bijzonder.

SoulCollage® 006

Eén reactie to “Kaart”

  1. petra juli 7, 2013 bij 9:02 pm #

    Wat een mooie creatie!Geniet je ook zo van het heerlijke weer?

Geef een reactie

