Afwezig

13 Feb

De laatste tijd, om precies te zijn 3 maanden, ben ik afwezig geweest op mijn blog. Ik heb niets geschreven en las ook geen andere blogs. Soms gaat dat zo, dan ben ik druk met andere dingen. Met spelbegeleiding geven, met het moederschap, met stoelmassage en met SoulCollage®. Het haken, breien en knutselen staat even op een laag pitje.

Maar dat betekent niet dat ik niet creatief ben, alleen niet zo op knutselgebied. Ik heb bijvoorbeeld wel een nieuwe SoulCollage® website gemaakt waar ik erg blij mee ben. En zo nu en dan maak ik ook een SoulCollage® kaart. Het is heel ontspannend om tussen al die mooie afbeeldingen te zoeken en dan te gaan plakken en knippen en een kaart te maken. Dit zijn de laatste kaarten die ik gemaakt heb:

SoulCollage® kaart

Zien jullie dat kleine uiltje? Bijna niet te zien.

SoulCollage® kaart

SoulCollage® kaart

SoulCollage® kaart

SoulCollage® kaart

Meer foto’s van mijn gemaakte kaarten staan op mijn Pinterestpagina.

Verder heb ik veel tijdschriften gekregen van mensen waar ik ook vaak ’s avonds in zit te bladeren om de mooie plaatjes eruit te halen. Zaterdag hebben we een SoulCollage® facilitatorbijeenkomst bij mij thuis. Dan gaan we met een groep aan de slag met kaarten maken en daarna het proces doen samen. Ik moet dus wel een goede voorraad afbeeldingen hebben.

Heb jij ook zin om kennis te maken met SoulCollage® ? Kom dan eens een workshop bij me volgen. Op mijn site SoulColours staan de data. Is Leeuwarden te ver bij je vandaan, op onze Nederlandse website staan alle facilitators van Nederland. Je kunt overal terecht!

6 Reacties to “Afwezig”

  1. babs bello februari 13, 2014 bij 3:32 pm #

    per toeval…ik weet zelfs niet meer hoe,ben ik op jouw blog terecht gekomen.en ik lees en zie,dat jy ook erg bly wordt van kleur,net als ik.ik maak ook collages van gescheurd papier en plaatjes uit tydschriften.ik kan niet schilderen en op deze manier kan ik mn eigen schilderytjes maken…groet babs

    Date: Thu, 13 Feb 2014 11:50:29 +0000 To: babsbello@hotmail.com

    • blijmetkleur februari 13, 2014 bij 4:46 pm #

      Wat leuk! Het is ook heerlijk om te doen, toch? En inderdaad met kleur erbij maakt het allemaal nog leuker!

  2. naomifelesita februari 16, 2014 bij 6:47 pm #

    Ziet er best vet uit!

  3. Pau maart 13, 2014 bij 9:18 am #

    Dat ziet er heel goed uit! Ik heb je ook op pinterest gevonden!

    • blijmetkleur maart 21, 2014 bij 6:36 pm #

      Dank je, leuk hè Pinterest? Ik kan me er af en toe gewoon in verliezen!

Geef een reactie

