Kralenhanger

8 Nov

Zoekend naar mooie afbeeldingen in tijdschriften voor de  SoulCollage® workshops kom ik zoveel mooie plaatjes tegen. Ik word vaak geïnspireerd door alles wat ik zie en zo had ik dat ook bij deze foto uit de Happinez.

Mexicaanse kralen

mexicaanse kralen

Ik zag die Mexicaanse ketting en bedacht me dat ik nog heel veel kralen heb waarmee ik zo’n soort ketting kan maken.  Dus ik heb een lange sliert gemaakt met allemaal verschillende kralen van hout, glas, plastic en papier. Leuk als hanger aan de muur, kast of voor het raam.

gekleurd kralensnoer

kralen met engel

Mexicaanse kralen

Mexicaanse kralenhanger

Bij ons hangt de kralenhanger gewoon aan het prikbord in het toilet,  staat altijd gezellig😉

4 Reacties to “Kralenhanger”

  1. Anco den Dekker november 8, 2013 bij 6:18 pm #

    Mooi!

  2. Readkapke november 10, 2013 bij 8:19 pm #

    Ja kleurtjes zijn altijd gezellig! Ook op de Holy Stitch gestaan??

    • blijmetkleur november 10, 2013 bij 8:55 pm #

      Nee, ik heb deze keer aan me voorbij laten gaan. Ik vond de afgelopen keren heel leuk maar het is ook veel werk en ik was druk met andere dingen. Gisteren heb ik wel even een bezoekje gebracht en in een paar cellen gekeken. Jij was er ook niet toch of heb ik je over het hoofd gezien?

  3. marmarel november 12, 2013 bij 7:31 am #

    Wat een vrolijke, gezellige hanger!

Geef een reactie

