Ketting voor een jarige

20 Sep

Morgenochtend ga ik op verjaardagsvisite bij het meisje dat ik spelbegeleiding geef. Het is een geweldig kind, ze heeft autisme en ze is vandaag vier jaar geworden.  Ik vind het heel leuk om met haar te spelen en dat is gelukkig wederzijds. Ik heb een ketting en een armbandje gemaakt van houten kralen met een paar fimoklei-kralen ertussen.

Op de een of andere manier ben ik er super lang mee bezig geweest omdat ik een ketting wilde maken die echt bij haar zou passen en ik was steeds niet tevreden. Eerst had ik veel meer verschillende kralen geregen, met ook nog kralen van papier ertussen. Toen heb ik een hele andere ketting gemaakt met rood, oranje en geel maar die beviel me niet. Toen toch maar weer opnieuw begonnen met alleen eenvoudige kralen van roze, paars en blauw. En die vond ik bij haar passen. Ik heb de kralen aan elastiek geregen zodat ze de ketting makkelijk zelf om en af kan doen.

gekleurde ketting

Ik ben benieuwd wat ze er van vindt maar ik vermoed dat ze er blij mee zal zijn. Wat is het toch leuk om een cadeautje zelf te maken.

cadeautje

Het rode hartje had ik nog, dat heb ik een keer gekregen van Readkapke. Past er goed bij!

Eén reactie to “Ketting voor een jarige”

  1. Readkapke oktober 4, 2013 bij 6:55 pm #

    Och dat hartje, moet ze weer eens maken!
    Mooie ketting, dat zijn toch de mooiste cadeaus he, met aandacht gemaakt..

Geef een reactie

