Doppengordijn

16 Sep

Dit weekend ben ik weer goed bezig geweest met het doppengordijn. Anna heeft me geholpen en zo komen er steeds meer slierten bij. Het gordijn maak ik voor de ouders van een vriendin die me een paar maanden geleden blij maakten met een vuilniszak vol doppen!

doppengordijn

bottle tops curtain

De nieuwe slierten die erbij komen zijn langer dan die er al hingen, vandaar het lengteverschil.

ps: Moeten jullie ook zo wennen aan dit koude herfstweer? Ik krijg bijna zin om de kachel aan te doen maar probeer het nog even uit te stellen.

3 Reacties to “Doppengordijn”

  1. marmarel september 16, 2013 bij 5:19 pm #

    Wauw, wat super zo’n gordijn! Tja, het is wel even wennen het gure weer, maar ik vind het niet erg. Ik heb wel weer zin in een nieuw seizoen.

  2. Christel Heemskerk april 3, 2014 bij 4:15 pm #

    Hoe maak jij die gaatjes in de doppen? En wat voor een soort draad gebruik jij? Bedankt alvast.

    • blijmetkleur april 5, 2014 bij 7:45 am #

      Hoi Christel,
      Ik gebruik een priem voor de gaatjes maar het lukt ook met een prikpen. En ik gebruik visdraad om de doppen aan elkaar te rijgen, dat werkt het beste.

Geef een reactie

