Mozaïek

7 Sep

Ergens in een kringloopwinkel waar ik deze zomer was, weet niet meer welke want ik zag er veel😉, kocht ik voor 75 cent dit doosje met mozaïek. Gekleurde houten stukjes waar je zo lekker mee kan spelen.

mozaïek

En je kunt er eindeloos mee variëren. Jammer dat er één zwart vierkantje ontbreekt, misschien moet ik dat zelf een keer bijmaken. Zo moeilijk kan dat niet zijn.

mosaic

mosaic-man

mozaïek

mosaic-bird

mozaïek

blog Fam 2186

Ik houd niet zo van primaire kleuren dus wie weet ga ik alle stukjes nog een keer schilderen? In mooi turquoise, fuchsia, korenbloemblauw of indigo, ik zie het al helemaal voor me!

Geef een reactie

