Doppengordijn in Viva!

8 Jul

In maart werd ik gevraagd of mijn doppen (vliegen) gordijn gebruikt kon worden voor een artikel in een tijdschrift. Natuurlijk zei ik daar geen nee tegen. Dat leek me ontzettend leuk.

Uiteindelijk heeft het wel wat langer geduurd dan de bedoeling was want  er was wat gedoe over, maar nu staan dan toch eindelijk de foto’s van mijn doppengordijn in het blad Viva.

Viva 28 2013

En ik vind het zo leuk, mijn doppencreatie in een tijdschrift met mijn blognaam erbij!

doppengordijn in Viva 002

doppengordijn in Viva 004

doppengordijn in Viva 013doppengordijn in Viva 013-001

doppengordijn in Viva 008

doppengordijn in Viva 018Ik zie de foto’s in het blad staan terwijl ik dit schrijf, zittend naast mijn doppengordijn dat gewoon weer naast me hangt alsof het nooit weg geweest is.

8 Reacties to “Doppengordijn in Viva!”

  1. CeeTee online wolwinkel juli 8, 2013 bij 11:30 am #

    Van harte gefeliciteerd! Het is nog een heel uitgebreid artikel ook en het gordijn komt heel goed tot zijn recht. Hartstikke leuk!

  2. Anouk juli 8, 2013 bij 12:19 pm #

    Wowhoe, Fam! Gaaf! Pas maar op, straks krijg je het nog heel druk!

  3. jellinacreations juli 8, 2013 bij 3:19 pm #

    Leuk!

  4. Puur en Groen juli 8, 2013 bij 5:55 pm #

    Wat leuk dat je gordijn er in staat!

  5. Readkapke juli 8, 2013 bij 6:40 pm #

    Wauw dat is stoer, erg leuk!

  6. Susan juli 9, 2013 bij 5:03 am #

    Oh dat is helemaal super dat je doppengordijn in de viva staat.
    Wel vreemd dat het niet in de libelle mocht, heel vreemd…
    Maar heel fijn dat je extra werk toch de moeite heeft geloond, het ziet er prachtig uit!
    Warme groetjes van Susan die ook al een tijd doppen aan het sparen is😉.

  7. Anco den Dekker juli 9, 2013 bij 10:50 am #

    t Moet erg leuk zijn om je werk “gedrukt” te zien – om de een of andere reden is “digitaal” toch minder tastbaar😉. Gefeliciteerd met dit succes.

  8. froukjes juli 9, 2013 bij 7:22 pm #

    Super!

Geef een reactie

