Visitekaartjes maken

23 Jun

Vandaag was zo’n dag om in huis wat om te klooien. Gisteren ben ik drijfnat geregend dus vandaag voelde ik niet zo de behoefte om de deur uit te gaan.  Ik mocht van mezelf iets leuks doen als ik eerst de tafel in de woonkamer helemaal leeg zou maken. Daar lag al wekenlang een berg met papier, knutselspullen en andere zooi op en die moest ik vandaag echt onder handen nemen. Toen alles weer op z’n plek lag (en in de prullenbak) kon ik aan een lege tafel aan de slag gaan. Wat is het toch heerlijk als dingen weer aan kant zijn. Waarom ik dat niet wat vaker doe is me eigenlijk een raadsel, zoveel werk is het nou ook weer niet. (op de foto is de berg spullen trouwens al gehalveerd)

rommeltafel

Ik heb voor mijn SoulCollage® workshops flyers laten drukken maar er is niet overal plek om ze in de stad neer te leggen, in bijvoorbeeld een winkel. Soms hangt er een bord waar alleen visitekaartjes ingezet kunnen worden, flyers mogen dan weer niet.  De visitekaartjes die ik heb geef ik aan mensen zelf maar leg ik niet zomaar ergens neer want er staan allemaal persoonlijke dingen op.

Vandaar dat ik vandaag zelf een stapeltje visitekaartjes heb gemaakt met mooi blauw karton, geschikt om in een winkel te leggen.  Wat is er trouwens veel mooi gekleurd karton te krijgen in de hobbywinkel! Ik had van alle kleuren wel een vel willen meenemen, zo prachtig. De plaatjes knipte ik van de flyers af want daar heb ik  zoveel van.  Het was een leuk klusje en morgen zal ik ze een plekje geven ergens in de stad. Ik heb nog ander karton met een printje waar ik straks nog wat labels van wil maken, ook zo leuk om te doen.

visitekaartjes

SoulCollage® kaart

4 Reacties to “Visitekaartjes maken”

  1. JeevdBee juni 24, 2013 bij 8:59 pm #

    Maar je hebt het toch weer gedaan, het opruimen.

    • blijmetkleur juni 25, 2013 bij 10:36 am #

      ja inderdaad. En gisteren heb ik nog zo’n soort plek in huis opgeruimd die ook vol lag met frutsels en papieren. Het voelt een stuk opgeruimder!

  2. Susan juli 9, 2013 bij 11:03 am #

    Mooie visite kaartjes zijn het zo. Ze zullen zeker opvallen! Groetjess!

  3. Suzanne (@DiarySuzanne) oktober 9, 2013 bij 1:06 pm #

    Super leuk gedaan. Ik ga binnenkort ook eens knutselen voor visitekaartjes.

Geef een reactie

