SoulCollage® Family Myth

18 Jun

Zaterdag en zondag deed ik mee met een workshop “Exploring your Family Myth”, geleid door de Amerikaanse Mirabai Joan Kolari. Mirabai is degene waarbij ik mijn SoulCollage® facilitator-training heb gevolgd een jaar geleden.  Tijdens de workshop van dit weekend gebruikten we SoulCollage® maar ook het vertellen van verhalen, rollenspel en tekenen kwamen aan bod. En ik vond het weer heel bijzonder. Zeker ook omdat ik mijn zus Anouk had gevraagd om mee te doen. Deze kaart maakte ik op zaterdag:

SoulCollage® kaart

We zijn allemaal gedoken in de mythe van onze familie, de verwachtingen die onze familie van ons had, welke rol wij speelden in het gezin. Maar we keken ook naar hoe het nu is in ons leven, wat van ons is en wat nog van onze familie en welke keuzes wij zelf hebben gemaakt. Het is een mooi thema en ik heb veel geleerd waar ik zelf ook weer wat mee kan als facilitator in het geven van mijn eigen workshops. Deze kaart maakte ik op zondag:

SoulCollage® kaart

Het mooie vind ik van SoulCollage® dat je een kaart maakt en als je daarna in die kaart duikt, alsof jij die kaart bent, dat je daarna echt gaat houden van zo’n kaart. Hij hoort dan bij je, de kaart is een stukje van jou. Elke keer weer zo bijzonder om mee te maken en ook om dat samen met anderen te beleven. Het meedoen aan een workshop is echt een cadeau voor me.

Ben jij ook benieuwd naar SoulCollage® en heb je zin om een workshop te volgen? Ik geef nog twee workshops voordat de zomervakantie begint. Bij de tweede workshop is nog plek voor meer deelnemers, dus je kunt je nog aanmelden om mee te doen. Kijk voor meer informatie op mijn website SoulColours. Is Leeuwarden echt te ver voor je maar wil je wel graag kennis maken met SoulCollage®? Kijk dan eens op onze algemene SoulCollage® website om te zien welke facilitators bij jou in de buurt workshops geven.

3 Reacties to “SoulCollage® Family Myth”

  1. Evalien de Groot juni 19, 2013 bij 8:04 am #

    Mooi Famke🙂

  2. Anouk juni 19, 2013 bij 11:01 am #

    Ik vond het ook heel erg fijn, Fam. Dank je wel dat je me geïntroduceerd hebt.

  3. Susan juli 9, 2013 bij 11:05 am #

    Wat een bijzonder mooie soulcollages heb je weer gemaakt. Fijn om dit samen met je zus te kunnen delen.
    Warme groetjes en knuffels!

Geef een reactie

