Ketting van papier

11 Jun

Er staan zoveel foto’s op mijn computer, ik moet zo nu en dan wat in de prullenbak  doen.  Zoekende tussen alle foto’s kwam ik deze ketting tegen die ik heel mooi vind qua kleur. Ik heb geen idee waar die gebleven is, ik vermoed dat iemand de ketting heeft gekocht tijdens HolyStitch. Ik krijg wel weer zin om verder te gaan met het maken van kralen van papier. Het is leuk werk en je kan er prachtige dingen mee maken. Misschien een leuk werkje voor in de zomervakantie?

paperbeads

13 Reacties to “Ketting van papier”

  1. marmarel juni 11, 2013 bij 11:57 am #

    Leuk werkje is dat! Ik neem het ook vaak mee op vakantie, ik dacht er vanmorgen nog aan dat ik wel weer eens zin heb om dat weer op te pakken.

  2. anco den dekker juni 11, 2013 bij 1:41 pm #

    Lijkt me een fantastisch werkje om te doen tijdens het komende Hippiefestival waarvoor wij binnenkort wat creatieve activiteiten gaan organiseren! Materiaal kosten nihil en mogelijkheden te over ——

    • petra juni 11, 2013 bij 5:02 pm #

      Lekker prutsen met een mooi en kleurrijk resultaat!

    • blijmetkleur juni 12, 2013 bij 9:23 am #

      Anco, ik heb even gekeken op de website van dat festival, ziet er heel leuk uit! Jammer genoeg te ver weg voor mij. Het maken van deze kralen zou wel heel goed kunnen passen op zo’n dag, lijkt mij. Veel plezier alvast.

  3. Anouk juni 12, 2013 bij 9:17 am #

    Ik moet vorige week nog aan je denken, Fam. Ik zag een kralengordijn met dit soort grote kralen, erg leuk. Heb je weer wat te doen…:-)

    • blijmetkleur juni 12, 2013 bij 9:27 am #

      Och, schei uit😉 Ik heb nog kilo’s doppen liggen waar ik nog twee vliegengordijnen van moet maken! Maar eerlijk gezegd lijkt me het prachtig, een gordijn van papieren kralen. En als ik meer tijd had, zou ik het nog maken ook want ik vind het wel leuk werk.

  4. Evalien de Groot juni 12, 2013 bij 11:29 am #

    Hoi Famke,
    Wat een ontzettende leuke dingen maak je zeg!
    Ik ben met mijn dochtertje ook van plan om een vliegergordijn te maken.Ik ben zelf ook creatief en maak van alles en nog wat maar hoofdzakelijk schilder ik
    ( http://www.kunstkoppies.nl )
    De kettingen die je maakt zijn ook zo leuk zeg!
    Ik kom af en toe even spieken bij je als je het goed vindt?
    Groeten Evalien de Groot.

    • blijmetkleur juni 12, 2013 bij 3:03 pm #

      Tuurlijk is dat goed. En ik heb op je website gekeken, wat maak je mooie kleurrijke dingen zeg!

      • Evalien de Groot juni 13, 2013 bij 6:41 am #

        Dankjewel Famke…we delen dezelfde passie🙂
        Fijne dag gr.Evalien

  5. Evalien de Groot juni 14, 2013 bij 8:38 am #

    Hoi Famke,Welk draad kan ik het best gebruiken voor het doppengordijn?
    Gr.Evalien.

    • blijmetkleur juni 14, 2013 bij 9:32 pm #

      Ik gebruik altijd plastic visdraad. Dat werkt prima en is heel sterk. Succes!

  6. Diane juni 15, 2013 bij 6:06 am #

    Mooi, staat ook nog op mijn lijst … maar nog zoveel projecten dat ik wil maken

    Kom je bij ons ook eens kijken … en volgers zijn altijd welkom !
    groetjes
    diane

  7. Evalien de Groot juni 15, 2013 bij 6:05 pm #

    Oke dankjewel!

Geef een reactie

