SoulCollage®

4 Jun

Gisteren heb ik met twee vriendinnen een SoulCollage® avond gehad. Ik deed zelf gewoon mee en het was weer heerlijk om te doen. Dit is één van de kaarten die ik gisteren maakte:

SoulCollage® kaart

Een SoulCollage® kaart hoeft niet alleen maar mooi te zijn, je maakt een kaart intuïtief. De plaatjes die ik gebruikte voor deze kaart heb ik zomaar uit de honderden andere afbeeldingen gepakt zonder er echt bij na te denken. Ik heb er wat mee geschoven en uiteindelijk heb ik het op deze manier op de kaart geplakt. Wat er dan later uitkomt op het moment dat je als het ware in de kaart duikt, of zoals we bij SoulCollage® zeggen, het proces ermee doen, is vaak een enorme verrassing en kan echt inzichten bieden over jezelf. Daarom vind ik die combinatie van lekker knippen en plakken en iets maken en daarna kijken wat het voor jou betekent, zo mooi en waardevol.

Hier nog een paar foto’s van kaarten die ik eerder maakte,

SoulCollage® kaart

SoulCollage® kaart

SoulCollage® kaart

SoulCollage® kaart

SoulCollage® kaart

Komende zondagochtend 9 juni geef ik weer een SoulCollage® workshop in Leeuwarden. Heb je zin om mee te doen dan kan dat want er is nog plek. Kijk voor de informatie over de workshops op mijn website SoulColours. Wie weet zie ik je zondag of binnenkort.

SoulCollage® workshop

Wil je graag meedoen aan een workshop maar woon je te ver van Leeuwarden? Kijk dan eens op onze algemene SoulCollage® website, daar staan alle facilitators uit Nederland op en er is altijd wel iemand bij jou in de buurt. Ik kan trouwens ook naar jou toekomen, als het niet uren rijden is met de trein😉

Eén reactie to “SoulCollage®”

  1. Susan juni 5, 2013 bij 7:25 am #

    Hey hallo goh wat ben ik bij jou al lang niet meer op bezoek geweest, vroeger zag ik je natuurlijk regelmatig langskomen bij bloglovin maar sinds ik alle blogs volg via bloglovin kijk ik niet altijd meer naar de blogposts. Ik ga bij bepaalde blogdinnen op bezoek en bij blogs die eruit springen. Maar meestal is dat via de startpagina van blogger. Maar okay toevallig keek ik nu wel een keer naar de bloglovin mail en realiseerde ik me ook net bij het wakker worden dat ik allang geen collage meer heb gemaakt. Iemand vroeg pas nog of ik nog wel eens soulcollages maak… Maar mijn collage materiaal ligt niet echt voorhanden, dan moet ik allerlei spul voor uithalen en daardoor maak ik er niet meer veel. Binnenkort maar weer eens lekker ermee aan de slag gaan, nou ja over een paar weken want ik heb nog allerlei ander achterstallige dingen te doen. Warme groetjes van Susan!

Geef een reactie

