Haken, haken, haken…

19 Mei

Gisteravond en vandaag ben ik steeds maar aan het haken. Zo leuk ik het vond om vorig jaar Granny Squares te maken, zo heerlijk vind ik het nu om slingers te haken. Gewoon simpele slingertjes om in huis te hangen of als ketting of armband te dragen. Vandaag maakte ik deze met bloemetjes en ik hoop dat ik genoeg tijd heb om er nog een aantal te haken voor HolyStitch volgend weekend.

gehaakte bloemenslinger

bloemenslinger gehaakt

Ik denk dat het wel zal lukken want het werkt nogal verslavendšŸ˜‰

2 Reacties to “Haken, haken, haken…”

  1. marmarel mei 19, 2013 bij 8:46 pm #

    Superleuk! Ik ga nog zoiets voor mijn dochters nieuwe kamer maken.

  2. CeeTee online wolwinkel mei 20, 2013 bij 7:18 am #

    Haken is ook heerlijk. Je kunt er van die fijne overzichtelijke projecten mee maken en ik vind het zeker ook in de zomer fijn om te doen. Zelf ben ik nog aan het breien voor a.s. winter: nieuwe breipakketten. Maar als die af zijn gaan ik ook lekker aan het haken…Alvast heel veel succes en plezier gewenst bij Holy Stitch. Ik ga zeker proberen om te komen kijken!

Geef een reactie

