Gele kringloopvondsten (+ kleine blogpauze)

26 Apr

geel servies

geel servies

servies Pagnossin

geel servies

mini-vaasjes

keukenkast

Ik heb mooie dingen gevonden in de kringloopwinkel voor heel weinig geld in mooie lentekleuren. Alles goed schoongeboend (was echt nodig) en nu staat het in de keukenkast.

Hier laat ik het bij voor vandaag. Ik moet nog wat dingen voorbereiden voor de  SoulCollage® workshop die ik morgenochtend geef en wat boodschappen doen. Verder moet ik mijn koffer inpakken. Morgenmiddag gaan we naar Amsterdam waar ik een aantal dagen op een huis pas van familie die Anna meeneemt om vakantie te vieren in Duitsland. Eind volgende week zal ik een SoulCollage® training in het weekend assisteren en zal dus niet in de gelegenheid zijn om iets op mijn blog te plaatsen. Dat komt dus na de meivakantie weer. Fijne (vakantie)dagen gewenst voor iedereen, tot over een dag of tien!

2 Reacties to “Gele kringloopvondsten (+ kleine blogpauze)”

  1. Annemie april 26, 2013 bij 6:58 pm #

    Daar zit de lente dus, in jou keukenkastje🙂 Fijne vakantie !

  2. CeeTee online wolwinkel april 27, 2013 bij 7:15 am #

    Je hebt een oog voor mooie spulletjes! Staat mooi zo in de kast. Ook voor jou een fijne vakantie gewenst!

Geef een reactie

