Voorbereiding

18 Apr

Over een dikke vijf weken sta ik op de Craftymarkt HolyStitch in de Blokhuispoort. Ik ben me dus tussen alle andere dingen die ik doe aan het voorbereiden daarop.

vliegengordijn paperclips slinger

Zo experimenteer ik wat met blauwe paperclipslierten.

haakwerkje

Haak ik wat rondjes.

doppen

Ik was de doppen die ik van iedereen krijg zodat ik weer wat gordijnslierten kan maken.

kralenslinger

En ik maak af en toe een slinger met kralen en een belletje om voor het raam in de zon te hangen.

glazen kralen

Zo doe ik elke dag iets en hoop ik in het weekend van 25 en 26 mei er helemaal klaar voor te zijn!

4 Reacties to “Voorbereiding”

  1. CeeTee online wolwinkel april 18, 2013 bij 3:07 pm #

    Weet je al welk celnummer je hebt? En sta je boven of beneden? Als het even kan kom ik zeker kijken!

    • blijmetkleur april 19, 2013 bij 5:33 am #

      Ja, ik sta boven in cel 101, naast het tweedehands kledingwinkeltje. Leuk als je even langskomt! Jij staat zelf niet meer op HolyStitch toch?

  2. Sil april 23, 2013 bij 7:59 pm #

    Goed bezig zeg! Wat leuk die kralen sliertjes met belletjes.
    Werken je doppen gordijnen goed? Of zijn ze meer voor de sfeer?

    • blijmetkleur april 23, 2013 bij 8:33 pm #

      Bij mij thuis hangen ze als afscheiding tussen mijn werkplek en de rest van de woonkamer, dat staat gewoon heel vrolijk. Ik woon boven en heb geen balkon boven maar dit gordijn zou wel prima kunnen als vliegengordijn, want je kunt de slierten heel dicht tegen elkaar hangen. Heb je plannen voor bij jou thuis met doppen? Best een leuk klusje hoor😉

Geef een reactie

