Opruimen

8 Apr

Even een kort berichtje met twee opruim-foto’s. Ik doe nog steeds mee met de Declutter-actie van Esta maar vergeet soms foto’s te nemen van de resultaten. Vandaag heb ik alle kleding die ik moet uitzoeken (schone kleding!) op de tafel in de kastenkamer gegooid zodat ik er echt mee aan de slag moet.

kleding uitzoeken

Jee, wat een zooi! waar komt dat toch allemaal vandaan? Ik heb een paar weken geleden ook nog drie zakken kleding uitgezocht en weggedaan. Ik denk met kleding vaak dat ik er altijd nog weer een dochter van een vriendin blij mee kan maken maar dan blijft het zo lang in een doos liggen dat bij de tijd dat ik het er weer uithaal, die kinderen er alweer uitgegroeid zijn.

Ik neem me voor om morgen alles uit te zoeken zodat ik de tafel weer kan zien. In ieder geval heb ik vandaag één grote zak gevuld met kleding voor de kledingcontainer!

kledingzak Leger des Heils

4 Reacties to “Opruimen”

  1. petra april 11, 2013 bij 10:49 am #

    Ik ga vanavond met een zak onder de arm naar een vriendin. De kleren die Thimo niet meer past, zijn voor haar zoon. Gelukkig zitten er een paar kledingmaten verschil tussen de jongens, zodat ik marge heb om het opruimen of meenemen uit te stellen of te vegeten ha, ha…

  2. OrganizenmetJokevdB april 16, 2013 bij 1:53 pm #

    Vind jij het ook zo jammer dat de Esta stopt?

    • blijmetkleur april 16, 2013 bij 3:41 pm #

      Ja, het is jammer. Mijn zus was lid en baalt er echt van, ik ben zelf meer van de woonbladen lezen.

Geef een reactie

