Thuis / At home

20 Mrt

Het is nogal stil in huis deze dagen, behalve dan dat ik mezelf nog steeds hoor hoesten. Anna is maandag op schoolreis naar Londen gegaan en komt morgen weer terug. Ze heeft het erg naar haar zin liet ze me vanmorgen nog weten en ze hebben een druk programma. Als het goed is bezoeken ze nu Covent Garden, oh wat zou ik graag daar samen met haar rondlopen!

Covent Garden, London, UK

Maar ik doe zelf ook leuke dingen,  al is het gewoon in Leeuwarden. Zo gaf Lucy van Life Creations gisteravond een SoulCollage® workshop bij mij thuis in onze gemeenschappelijke ruimte van Centraal Wonen. Het was gezellig en ik maakte twee kaarten waaronder deze:

SoulCollagekaart

Heb je ook zin om mee te doen met een workshop? Kijk dan ook eens op mijn SoulCollage® website.

Verder haak ik veel omdat ik nog steeds niet veel energie heb voor andere dingen. Ik maakte een stapeltje onderzetters, een paar slingertjes en voor de afwisseling werk ik aan mijn paperclip-vliegengordijn.

gehaakte onderzetters

gehaakt slingertje

gehaakte slinger

paperclipvliegengordijn

Wat een geluk toch dat we van alles kunnen maken met onze handen, ik kan me een leven zonder dat niet eens voorstellen. Het lijkt me zó saai.

7 Reacties to “Thuis / At home”

  1. petra maart 20, 2013 bij 3:42 pm #

    je blijft maar wat kwakkelen hè, lijkt me wel raar een kind zo ver weg…loslaten noemen ze dat…
    Mooie kaart had je gemaakt. Als ik lees twee en ik zie er maar één, dan wordt ik altijd zo nieuwsgierig naar de andere ha, ha.
    nog maar even rustig aan!

  2. Annemie maart 20, 2013 bij 6:01 pm #

    Ik ben het met je eens, zonder iets om handen zou het leven maar een saaie bedoening zijn ! Je hebt weer leuke dingen gemaakt. Zo’n vliegengordijn staat ook nog ergens op mijn lijstje. Dat vind ik zo geweldig, ik wil er graag eentje met zelfgemaakte kralen maken, ooit eens ….:)

  3. Sil maart 20, 2013 bij 6:58 pm #

    fijne dingen heb je gemaakt, mooie kleurtjes. T zal fijn zijn als je dochter weer thuis is vol mooie ervaringen.

    fijne avond!

  4. blijmetkleur maart 21, 2013 bij 2:46 pm #

    Anna is weer thuis gekomen, vol met enthousiaste verhalen over haar reis. Het huis is meteen weer vol leven, zo gezellig. Ikzelf haak nog maar wat aan op de bank, de griep is grotendeels over maar ik heb een kies laten trekken waar ik al zo lang mee had zitten emmeren. Nu dus maar aan de paracetamol…

  5. CeeTee maart 25, 2013 bij 11:10 am #

    Die onderzetters vind ik heel mooi. Eenvoudig en door de herhaling in verschillende kleuren heel stijlvol.

  6. Elvira april 7, 2013 bij 5:22 am #

    Wow super!!!
    Hoe heb je onderzettertjes gehaakt?
    Hoe heb je die strijkkralen om oortjes heen gekregen???

    • blijmetkleur april 7, 2013 bij 11:39 am #

      Ik kan niet van een patroon haken of breien, snap daar helemaal niets van. Alles wat ik haak, heb ik geleerd via een filmpje op Youtube. In het geval van de onderzetters is het denk ik dit filmpje geweest:

      En de strijkkralen voor de oortjes van mijn MP4-speler die heb ik allemaal met een mesje opengesneden en zo kan je de kralen makkelijk er omheen doen. heel simpel eigenlijk😉

Geef een reactie

