Zaterdag / Saturday

16 Mrt

Er komt niet veel uit mijn handen door de griep maar ik haak af en toe een stukje.

blog Fam 2014

Mijn plan was om een sprei te haken maar ik zie er toch maar van af. Het is zo breed opgezet dus ik moet heel veel haken en op een gegeven moment vind ik het dan niet echt leuk meer. Dus het wordt een hoes voor een langwerpig kussen dat ik kocht in de kringloopwinkel. Dan ben ik al op de helft, gaat het ineens lekker snel😉.

paperclip vliegengordijn

Af en toe maak ik ook een paar sliertjes voor de vliegengordijn-pakketjes. Ik moet zorgen dat ik een voorraad heb want ik sta in mei weer voor twee dagen in de cel op HolyStitch in Leeuwarden. Ik weet inmiddels dat ik altijd veel stress heb om op het laatste moment alles af te krijgen dus ik wil deze keer op tijd beginnen.

Voor meer info over de markt kun je kijken op HolyStitch. Ik denk dat er nog  cellen vrij zijn dus als je creatief bent en ook zin hebt om met jouw zelfgemaakte spullen op deze leuke markt te staan, geef je dan op.

Oh ja, er zijn nog plaatsen voor de SoulCollage® workshop die ik geef in Leeuwarden op 27 maart. Heb je zin om mee te doen? Kijk dan op mijn website SoulColours en geef je op. Wil je een keer een workshop volgen maar dan op een andere datum dan gepland staat, je kunt me altijd mailen of bellen want er zijn ook andere dagen mogelijk.

5 Reacties to “Zaterdag / Saturday”

  1. marmarel maart 16, 2013 bij 10:16 pm #

    Herkenbaar hoor, van het sprei. Voor mij zijn dat ook veel te grote projecten. Lijkt mij leuk, de Holy Stitch, als ik kan ga ik er eens kijken. Zelf op een markt staan doe ik maar heel beperkt, idd vanwege de stress die het geeft. Ik heb nu wel genoeg aan kadootjes maken, regelmatig eens een opdracht of workshop. Als ik dan nog tijd overheb, ga ik spullen verkopen.🙂

  2. petra maart 18, 2013 bij 8:41 pm #

    knap je alweer een beetje op?

    • blijmetkleur maart 18, 2013 bij 9:22 pm #

      Nou, nog niet echt nee. Ik ben nu vreselijk aan het hoesten en moet veel stomen om holteontsteking te voorkomen. Wat een gedoe toch hè, zo’n griep? We zijn echt toe aan de lente!

  3. Joke januari 25, 2014 bij 7:52 am #

    Hoi Famke,

    Ik wil graag een sprei haken en toen kwam ik deze afbeelding tegen. Leuke kleuren en nu is mijn vraag welke dikte van haaknaald heb jij hiervoor gebruikt?
    Alvast bedankt. Gr. Joke

    • blijmetkleur februari 13, 2014 bij 10:56 am #

      Hoi Joke,
      Sorry voor de hele late reactie! Ik heb al een paar maanden niets meer op mijn blog geplaatst en heb de reacties niet gezien die er op stonden. Voor deze sprei (die nóg niet af is trouwens) heb ik een haaknaald met dikte 3,25 gebruikt. Niet te dun en niet te dik dus. Succes met jouw sprei, inmiddels zal je wel begonnen zijn denk ik?

Geef een reactie

