International Women’s Day

8 Mrt

Iedereen van harte gefeliciteerd met Internationale Vrouwendag!  

 
Ik ga het een weekend lang vieren met een grote groep vrouwen tijdens een workshop van Herwaarderings Counselen, hierin ben ik al een aantal jaar actief.  Ik heb er zin in. En omdat ik mijn tas nog moet pakken en me moet voorbereiden, heb ik weinig tijd dus plak ik vandaag alleen wat leuke plaatjes over vrouwendag.

                                                                             

Iedereen een hele fijne dag gewenst! Vieren jullie het ook?

Eén reactie to “International Women’s Day”

  1. carolien maart 8, 2013 bij 12:49 pm #

    Leuke plaatjes! Veel plezier dit weekeinde! Groetjes Carolien

Geef een reactie

