Lenteopruiming / Springcleaning

4 Mrt

Oh, wat een heerlijke dag vandaag. Ik heb net een ommetje gemaakt met mijn hoofd in de zon, wat voelt dat toch heerlijk. Even gezeten op een bankje op het Zaailand, ik vind het leuk om al die mensen langs te zien lopen. Iedereen geniet overduidelijk van dit mooie weer, we waren er allemaal aan toe.

strijkkralen

Mijn camera heeft steeds kuren dus de foto’s die ik maakte afgelopen dagen kan ik niet plaatsen dus ik moet het even doen met de foto’s die al op mijn PC staan. Gelukkig kan ik wel een foto laten zien van de Declutteractie die ik vorige week deed. Ik heb mijn hele kledingkast uitgezocht en 2 zakken gingen mee met een vriendin die ze op een tafel heeft gelegd waarvan iedereen kan pakken. Eén zak met kleding staat klaar voor de kledingcontainer. Dan heb ik nog kleding die ik wil verkopen en ik hield een zak met gekleurde t.shirts over waar ik weer iets leuks mee kan maken. Een goede opruiming dus en mijn kast is zo leeg en netjes!

kledingzakken

Nu moet er nodig opgeruimd worden in mijn werkhoek waar zóveel knutselspullen liggen dat ik maar even geen foto laat zien. Kan ook niet want mijn camera doet dus vreemd maar ik kan wel een andere foto laten zien:

opgeruimde werktafel

Mijn werktafel als ‘ie opgeruimd is, een foto van een aantal maanden geleden. Waarom lukt het me toch nooit iets echt netjes te houden? Het is maar goed dat ik meedoe met #EstaDecluttert, heb ik tenminste nog een stok achter de deur!

6 Reacties to “Lenteopruiming / Springcleaning”

  1. marmarel maart 4, 2013 bij 8:35 pm #

    Wat een vrolijke strijkkraaltjes-creatie!
    Herkenbaar hoor van dat netjes houden. Ik focus mij altijd op één plek en de andere plek raakt dan weer vergeten, daar leg ik toch weer rommel neer. Ik heb wel eens het idee dat (bijna) alle creatievelingen chaoten zijn. En toch vind ik het heerlijk als mijn hobby-hoek netjes is, het geeft ruimte voor nieuwe ideeën.

  2. anuxara maart 5, 2013 bij 8:19 am #

    Nou, ik heb ook een plekje opgeruimd, wat heerlijk. Maar als ik dan de andere kant opkijk, hmmmm….
    Hopelijk is aan het eind van de declutteractie mijn hele huis net zo opgeruimd als jouw kast. Opruim ze!

  3. OrganizenmetJokevdB maart 5, 2013 bij 12:36 pm #

    Ommetje maken, hoofd leeg, Opgeruimd!

  4. petra maart 5, 2013 bij 9:52 pm #

    goed bezig! ik geniet ook zó deze eerste zonnestralen…!!!!

  5. Sylvia maart 7, 2013 bij 4:22 pm #

    Goed bezig! Ik wist niet van de Esta-actie, maar heb genoeg spullen verzameld om ook mee te doen. Mijn verhuizing komt eraan en dan moet toch alles door je handen. Maar ik blijf het moeilijk vinden om te kiezen. Ik vind zoveel dingen leuk om te knutselen… Succes en elke plank of elk kastje is er één!

  6. Susan maart 15, 2013 bij 9:52 am #

    Mooi opgeruimd die kledingkast van je! En mooi dat je het doorgeeft en ook ermee gaat recykleren.
    Ennuh je kent misschien toch die ‘tegelwijsheid’ dat wij geen rommel hebben maar ideëen hebben rondslingeren.
    Ik ben een verzamelaar van ideëen😉.
    Warme groetjess!

Geef een reactie

