Pinterest

22 Feb

Toen ik vanmorgen even op Pinterest keek, bleek dat de layout veranderd is! Ik moet er vreselijk aan wennen en ik vind het heel onoverzichtelijk. Het is alsof alle plaatjes voor mijn ogen dansen. Ligt dat nou aan mij?

Ik weet wel dat als ik ergens aan gewend ben dat het moeilijk voor me is om me een nieuwe routine eigen te maken. Daarom heeft het zo lang geduurd voordat ik bijvoorbeeld een nieuwe mobiele telefoon heb aangeschaft. Ik wist precies hoe mijn oude werkte en zag er tegen op om te moeten leren hoe mijn nieuwe te gebruiken. (ik ben er nu inmiddels wel achter gelukkig)

Het zal ook te maken hebben met dat ik epilepsie heb. Mijn korte termijn geheugen is daardoor niet meer zoals het vroeger was en het kost me vaak extra veel moeite om echt iets nieuws te leren waarbij concentratie nodig is.  Of iets af te leren wat een automatisme is geworden.

Omdat ik een tijdje geleden mijn keuken heb veranderd hing de keukenklok ook op een nieuwe plek. Met als gevolg dat ik steeds naar een ‘blote’ muur zat te kijken. Dat heb ik trouwens ook als ik mijn horloge niet om heb, ik kijk toch. Maar over die klok, ook mijn dochter had er last van dus heb ik de klok  gewoon weer terug gehangen.

Maar ja, dat kan met een klok maar dat gaat niet lukken met Pinterest. Ik zal er dus aan moeten wennen. Ik ben overigens net begonnen met Twitter, ik hoop niet dat daar ook alles omgegooid wordt want ik heb het nu nog niet eens echt onder de knie.

Oh ja, vandaag geen eigen foto want het lukt me niet meer om foto’s van mijn camera op mijn PC te zetten, daarom heb ik de afgelopen dagen niet kunnen bloggen.  Hoogst irritant dus daarom vandaag alleen een Pinterest-logo plaatje.

3 Reacties to “Pinterest”

  1. petra februari 22, 2013 bij 1:31 pm #

    Leuk om te zien wat je af kunt lezen van de dingen die ik maak. Het kwam een heel end in de richting…Ik heb even gekeken op jouw en mijn pinterest, maar ik zie geen verandering…waar liep je tegenaan??

    • blijmetkleur februari 22, 2013 bij 3:03 pm #

      Dat is vreemd want het is echt veranderd, ik las er ook wat over op Twitter. Misschien is het nog niet bij iedereen zo. Maar als ik op jouw Pinterest pagina kijk dan is het ook al doorgevoerd. Er staan bv. niet meer 5 maar 3 boards naast elkaar en je kunt ook niet meer zien van wie je pin hebt. Ik geloof dat er meer klachten over zijn dus we zien wel wat er gaat gebeuren.

  2. carolien februari 23, 2013 bij 9:01 pm #

    Bedankt voor je lieve berichtje!! Groetjes Carolien

Geef een reactie

