Toilet

16 Feb

Kort geleden heb ik wat met meubels geschoven in huis. De kast die in de woonkamer stond ging naar de keuken. Maar op die plek stond al een kast die  ik jaren geleden een keer van mijn zus gekregen heb. Eigenlijk had ik er geen plek meer voor in mijn huis maar ja, een leuke kast weg doen? Dat is moeilijk voor me want misschien krijg ik spijt als ik toch nog eens naar een andere plek ga verhuizen (ik verhuis nogal vaak).

Dus ik heb de kast een nieuwe plek gegeven. In het toilet! Heb ik meteen weer wat ruimte om boeken kwijt te kunnen😉.

blog Fam 1948

De foto is niet helemaal scherp maar mijn batterij was leeg en ik heb geen tijd om te wachten totdat ‘ie is opgeladen.

2 Reacties to “Toilet”

  1. Sil februari 16, 2013 bij 9:38 pm #

    Wat slim bedacht, maar kom je zo nog wel ooit van t toilet af😉

  2. minimoek februari 17, 2013 bij 9:27 am #

    Goh, best handig als je er de ruimte voor hebt dus goed idee!!

Geef een reactie

