Wit / White

10 Feb

hertje in de sneeuw

Wat een witte wereld ineens! Niet zo romantisch in het bos met bambi als op deze kaart maar het is ook hier in de binnenstad van Leeuwarden behoorlijk wit.

sneeuw

Ik was graag even naar buiten gegaan om naar de bibliotheek te lopen voor nieuwe boeken maar ik heb een dikke keel en ben grieperig. Misschien als ik me vanmiddag goed genoeg voel en ik me lekker dik inpak dat het toch kan maar voorlopig blijf ik binnen.

vliegengordijn

Het wordt dus een dag om lekker binnen bij de kachel te zitten en wat te freubelen aan een paar slierten van mijn vliegengordijn.

vliegengordijn paperclips & plastic zak

Ik krijg ook zin om te haken en met deze temperaturen vind ik het echt jammer dat ik geen sokken kan breien. Dat lijkt me geweldig om te kunnen. Wie weet ooit nog eens in de toekomst? Maar voorlopig houd ik het eerst maar bij een lekkere warme kop koffie…

kop koffie

Geef een reactie

