Keuken / Kitchen

7 Feb

Inmiddels heb ik weer wat meubels verschoven in mijn huis. De tafel die eerst in de woonkamer stond, staat nu in de keuken en dat geldt ook voor de kast. Die kocht ik in de kringloopwinkel een tijdje geleden. Het was mijn plan deze eerst te schilderen maar het is me een te grote klus op dit moment, dat doe ik wel in de lente. Dat in huis schuiven en veranderen vind ik het leukste wat er is (naast knutselen natuurlijk)

kitchen

Het kleed op tafel kocht ik ook voor € 1,75 in de kringloopwinkel. Ik moet er nog een randje aannaaien want het is gewoon een lap stof maar de kleur vond ik goed voor de keuken. Onze keuken heeft geen ramen omdat ‘ie in het midden van ons appartement ligt en daarom vrij donker is.

keuken

Gisteren ging ik nog even bij de Terre des Hommes kijken voor leuke blikken die ik kan recyclen. Ik vond dit blikje maar daar ga ik niet in knippen, daar vind ik het veel te leuk voor!

koekblikje

4 Reacties to “Keuken / Kitchen”

  1. petra februari 7, 2013 bij 3:07 pm #

    Gezellige keuken heb je, lekker frisse kleuren ook. En dat trommeltje!!! Wat een vondst, práchtig!

  2. marmarel februari 7, 2013 bij 3:33 pm #

    Wat een mooie keuken zo, het is niet te zien dat het er wat donker is! Super, zo’n kringloopvondst. Mooie spullen hebben ze bij Terres des Hommes. Hier in de buurt is er ook één, ik loop er graag eens binnen.

  3. Christina februari 7, 2013 bij 4:54 pm #

    Ik zou een moord begaan (spreekwoordelijk dan toch) voor zo’n kast en ik zie dat je hetzelfde idee hebt gehad als ik voor je keukenstoelen. Alleen is het bij mij nog een project in wording omdat ik nergens zulke stoelen vind …

    • blijmetkleur februari 7, 2013 bij 5:06 pm #

      Die kast was maar € 27,50 en ik ben er heel blij mee maar die stoelen heb ik ook allemaal in de kringloopwinkel en op rommelmarkten gekocht. Gewoon goed zoeken, succes!

Geef een reactie

