DIY-pakketje vliegengordijn

4 Feb

Ik maak vliegengordijnen van paperclips en plastic zakken zoals op de foto hierboven. Lijkt het je zelf ook leuk om ook zo’n gordijn te maken voor in je deuropening of in je huis? Dan kun je een startpakketje bij me bestellen. Daarin zit een handleiding met kleurenfoto’s, wat materiaal om een begin te maken en een voorbeeld waar je meteen mee verder kunt gaan. Heb je interesse in zo’n pakketje? Voor meer informatie of bestelling stuur je een e-mail naar famkeplantinga@kpnplanet.nl en ik laat zo snel mogelijk van me horen.

blog Fam 2391

 

3 Reacties to “DIY-pakketje vliegengordijn”

  1. Sil februari 9, 2013 bij 5:02 pm #

    Wat een geweldig idee, hahaha, echt heel leuk!

  2. Lucy Schaaphok februari 16, 2013 bij 4:55 pm #

    Ik ben nog steeds druk bezig met het vliegen gordijn met Sofie, zelfs mn zoon van 13 ging meedoen, alleen vond hij het lastig om de dingetjes goed op te vouwen en op de paperclips te doen. Sofie van 10 had het geleerd in een handomdraai, grappig die verschillen.
    Erg leuk om te doen iig!

    Groeten,

    Lucy

  3. pareltje juli 29, 2013 bij 2:47 pm #

    Wat mooi allemaal ik krijg er niet genoeg van en die vlieggordijnen super ,ik heb er een gehaakt en het hangt voor het derde jaar maar is nu aan vervaning toe,echt heel mooie blog

Geef een reactie

