Zaterdag / Saturday

2 Feb

Zaterdagochtend is voor mij één van de fijnste momenten in de week. Meestal heb ik veel plannen die ik ten uitvoer wil brengen. Zo ook vandaag. Mijn plan is om de kast die ik een tijdje geleden kocht in de kringloopwinkel in de keuken te zetten,   hij staat nu in de woonkamer.

blog Fam 1586

(op de foto staat de kast nog in de deuropening)

In de keuken staat een kast die naar de badkamer moet en de kast die in de badkamer staat, tja…dat is nog even de vraag wat ik er mee moet. Het is een kastje dat eerst bij Anna op haar kamer stond. Maar met dit plan ben ik wel even zoet want al die kasten zitten bomvol dus moeten allemaal leeg worden gehaald.

blik knippen

Ik wil als het kan ook nog wat tijd overhouden voor mijn nieuwe “blikhobby”. Ik heb al wat vogeltjes en hartjes geknipt voor een mobiel of sieraden en ik vind het zo leuk om te doen.

geknipt blik

Ik moet de vlijmscherpe randjes nog wel schuren dus moet een ijzervijl gaan kopen. De zon schijnt hier dus dan is het lekker om straks even op de fiets naar de bouwmarkt te gaan.

Oh ja, mijn doppengordijn wordt steeds breder en breder…..

doppengordijn

En steeds meer mensen sparen doppen voor me!!!!

gespaarde doppen

Eén reactie to “Zaterdag / Saturday”

  1. petra februari 2, 2013 bij 3:32 pm #

    Mooi hoor je doppengordijn en de blikken figuurtjes. Wat is creatief bezig zijn toch héérlijk!! Geniet van je zaterdag!

Geef een reactie

