USB stick

25 Jan

Ik heb nu geen tijd om te schrijven omdat ik druk ben met van alles maar ik vind deze lego USB stick (van de V&D) zo leuk dat ik even een foto ervan heb genomen. Anna heeft ‘em ook maar dan in het blauw. Die is eigenlijk nog leuker omdat het net een echt legoblokje is. Ik heb vroeger heel veel gespeeld met lego, jullie ook?

blog Fam 1881

 

Oh ja, ik heb nieuwe data voor SoulCollage® workshops in Leeuwarden op mijn website gezet. Heb je interesse in het maken van deze speciale kaarten kijk dan op SoulColours.nl.

Eén reactie to “USB stick”

  1. Susan januari 26, 2013 bij 7:55 am #

    Hey die Famke wat een leuke Usb stick. Manlief heeft er eentje in een Mini (Classic Mini Cooper).
    Ik ben ook erg druk met vanalles en nog wat…maar hou je toch wel een beetje in de gaten.
    Ja volgens mij krijg ik nu weer regelmatig updates van Bloglovin😉.
    Ennuh nee ik heb eigenlijk nooit veel met lego gespeeld…wij speelden met onze boerderij, met onze indianen en met het grote pakhuis wat mijn vader had gemaakt (ook de boerderij met landerijen ;)).
    Warme groetjes van Susan

Geef een reactie

