Blij met kleur / Happy with colour

22 Jan

Ik vroeg zelf om sneeuw vorige week omdat ik die regen zo zat was maar nu is het dan eindelijk wit in Friesland en verlang ik al weer naar de lente. Het is te koud, te winderig en te kleurloos buiten. Vandaar wat kleurrijke plaatjes om mezelf wat op te vrolijken.

vogeldienblad Ikea

Dit dienblad wilde ik al heel lang maar het was steeds uitverkocht bij de Ikea. Anna ’s  vriendin en haar moeder gaven het ons tijdens de kerstvakantie als cadeautje. Ik vind het een superdienblad met die mooie vrolijke vogels!

magneet knikkers

Eigenlijk weet ik niet meer hoe ik aan deze magneetknikkers of balletjes ben gekomen. Ik vermoed dat ik ze kocht op een rommelmarkt. Ik vind het leuk om met ze te spelen en ze steeds weer in een andere vorm te leggen.

magneetballetjes

En dan nog een paar plaatjes met mooie kleuren die me gewoon blij maken…:-)

papieren kralen ketting

donker popje

DREAM

 

SoulCollage kaart

 

 

 

 

versierde kruk

Deze laatste foto is van de kruk waar mijn moeder mee loopt omdat ze heupproblemen heeft. Zij en Anna hebben ‘em een beetje opgevrolijkt met tape, leuk hè?

Eén reactie to “Blij met kleur / Happy with colour”

  1. Susan januari 26, 2013 bij 7:57 am #

    Wat een leuke kleurrijke foto’s en objecten😉.
    En wow dat is een mooie stok/kruk om mee te lopen voor je moeder, super toch?!
    Nog even volhouden, de lente komt eraan!
    Warme groetjes van Susan

Geef een reactie

