Granny squares

19 Jan

Het blijft leuk dat haken van die Granny squares, voor mij althans. Ik vind het erg ontspannend en ik doe het op momenten dat ik wel even rust aan mijn hoofd kan hebben. Ik doe gewoon steeds een stukje en weer een nieuw kleurtje.

Granny Squares

En weer een stukje erbij…

granny squares haken

En nog een randje…

granny squares

Gisteren ben ik tot zo ver gekomen en vandaag is het de bedoeling om het af te maken. Het wordt een kussenhoesje voor op één van mijn stoelen bij de tafel, zoals deze:

kussenhoesje gehaakt

of deze:

kussenhoesje granny squares

Het laatste stukje van zo’n hoesje vind ik het minst leuk om te doen maar ik ga het afmaken want dan kan ik weer met iets nieuws beginnen🙂.

Oh ja, als jullie nog voor me willen stemmen op de Hema website zodat ik kans maak op de hulp van een Professional Organizer, zou ik dat heel fijn vinden! Klik dan op deze link:

http://sloddervos.hema.nl/#/7ab80f4b-8050-4ebc-95c5-536590364828

(je hoeft geen namen, e-mailadressen etc. door te geven, het is alleen maar een keer je stem uitbrengen)

6 Reacties to “Granny squares”

  1. sietze pries januari 19, 2013 bij 2:02 pm #

    of twee keer je kunt namelijk elke dag een keer stemmen

    • blijmetkleur januari 19, 2013 bij 5:19 pm #

      Ja inderdaad Sietze, eens per 24 uur. Dan kan het misschien toch nog aardig oplopen🙂.

  2. Sarah - Crafts from the Cwtch januari 19, 2013 bij 3:17 pm #

    It’s very colourful and pretty. I really should do this for the chairs in my kitchen as they are not very comfortable at all.

  3. Susan januari 26, 2013 bij 7:59 am #

    Ik heb op je gestemd! Succes!

Geef een reactie

