Blij met deodorant / Happy with deodorant

16 Jan

vrouw achter fornuis

Ik heb weer een nieuwe lading zelfgemaakte natuurlijke deodorant gemaakt. Die ik had gemaakt bevalt erg goed maar in de cocoscrème die ik gebruikt had zat een E-nummer dus ik kocht nu een cocoscrème zonder toegevoegde conserveringsmiddelen. Ik heb ook wat meer van die crème gebruikt waardoor het iets makkelijker smeert, nu is het helemaal goed. Ik ben echt blij met deze ontdekking want het is een prettige geur, het werkt echt goed, ik vind het heel leuk om het zelf te maken en ik krijg er geen eczeem van.

cocoscrème

De volgende keer wil ik een andere etherische olie toevoegen, nu deed ik een paar druppels lavendelolie erbij. Ik las op een website iets over grapefruitolie, dat lijkt me ook wel wat maar eerst deze maar opmaken.

2 Reacties to “Blij met deodorant / Happy with deodorant”

  1. Kim januari 16, 2013 bij 6:12 pm #

    Wat sta je leuk op die foto!

Geef een reactie

