Geel / Yellow

14 Jan

pompoen uit de oven

Deze dagen eet ik veel pompoen, heerlijk vind ik dat. Ik maak er soep van maar nog lekkerder vind ik het om de stukken zo in de oven te leggen met een beetje olijfolie en zout en peper. Ik maak ze voor mezelf want Anna is geen liefhebber van pompoen.

Voor haar kocht ik het rechter citroenbolletje in de natuurwinkel. Zij is weer gek op citroen, ik helemaal niet want ik houd niet van zuur. Anna doet er kokend water en honing bij en drinkt het zo op. (ieeeh!)

citroen van plastic

De vorm en de kleur van citroen vind ik wel weer leuk. De linkercitroen is een zeeppompje dat ik kocht bij Tiger, handig om steeds weer bij te vullen met vloeibare zeep.

2 Reacties to “Geel / Yellow”

  1. petra januari 15, 2013 bij 9:58 pm #

    De tijger….Zó’n leuke winkel. Maar goed dat ie niet bij ons is!

    • blijmetkleur januari 16, 2013 bij 7:10 am #

      Je hebt helemaal gelijk, dat zou gewoon gevaarlijk zijn (voor onze portemonnee dan)😉

Geef een reactie

