Winter?

10 Jan

Deze week deed ik weer mee aan een SoulCollage® workshop bij Lucy Schaaphok. Ondanks dat ik nu zelf workshops kan geven (soulcolours) blijft het leuk om mee te doen aan andere workshops om kaarten te blijven maken en vooral samen het proces te doen met anderen. Ik maakte onder andere deze kaart:

SoulCollage kaart

Zo ontspannen en rustig als deze vrouw en poes op deze kaart liggen, zo geschrokken waren wij rond half twaalf vannacht toen we in bed lagen. Er was een knal te horen en daarna een kéiharde knal. Echt enorm hard en het was harder dan zo’n vuurwerkbom. Ik dacht eigenlijk dat er ergens in onze straat in de binnenstad in Leeuwarden een explosie had plaats gevonden. Toen ik uit het raam keek zag ik een rookwolk maar niet veel meer. Ik zag wel andere mensen naar buiten kijken die ook waren geschrokken. Vandaag las ik op internet dat het in andere wijken buiten het centrum ook nog te horen is geweest maar het is nog onbekend wat het geweest is.

winterkaart

Trouwens, denken jullie dat het nog echt winter gaat worden? Ik houd helemaal niet zo van dat koude winterweer maar al die miezerige regen, daar word ik niet vrolijk van. Doe me dan toch maar een dik pak sneeuw. Zou het nog komen?

2 Reacties to “Winter?”

  1. Kim januari 11, 2013 bij 8:05 am #

    Wat een schattig kaartje. En volgens de berichten komt de winter er dit weekend aan…

    • blijmetkleur januari 11, 2013 bij 12:40 pm #

      Ja, hier in de straten ligt het strooizout al maar de sneeuw nog niet, haha. Maar het gaat komen inderdaad.

Geef een reactie

