Vol goede moed / In good spirits

7 Jan

Ik moet weer even in het ritme komen merk ik.  Anna weer naar school, de wekker gaat weer om 6.45 en de vakantie is voorbij. Ik vind het prima want ik houd wel van wat structuur maar mijn lichaam moet er nog wel wat aan wennen. Het is net dat ene uurtje slaap minder zo op de ochtend en het is nog zo donker buiten.

Japans Kokeshi Gelukspoppetje

 

Maar ik ben vol goede moed en begin vanaf vandaag aan mijn nieuwe plannen en voornemens voor dit nieuwe jaar. Klaar met dat geneuzel en aan de slag!

2 Reacties to “Vol goede moed / In good spirits”

  1. petra januari 7, 2013 bij 1:49 pm #

    succes met je nieuwe plannen..enne..ik had ook vanochtend het idee dat ik midden in de nacht over straat reed toen ik vanochtend om half acht naar mijn werk ging🙂

    • blijmetkleur januari 7, 2013 bij 6:01 pm #

      Dank je! Ja, donker nog he? maar half acht is het ook nog vroeg, dan zal je ook wel echt vroeg opstaan ’s morgens. Sterkte deze komende donkere weken!

Geef een reactie

