Goed beschermd / Well-protected

15 Dec

Anna heeft sinds dit schooljaar een Ipad. Er zit wel een bescherming omheen maar ik wilde graag dat het apparaat nog beter beschermd zou zijn, tegen harde voorwerpen en tegen vocht. Dus ik maakte een hoes van tafelzeil met daarin aan de bovenkant een zachte vulling zodat het beeldscherm goed tegen een stootje kan.

ipad-hoes DIY

ipad hoes

Het is niet zo supernetjes als ik had gewild, die vulling vastnaaien was nog best een lastig klusje maar Anna is er blij mee.

Een fijn weekend voor iedereen!

Oh ja, voor de mensen uit Friesland (of daarbuiten) die het leuk vinden om een keer een SoulCollage®-workshop te volgen, ik geef woensdagochtend 19 december de laatste workshop van dit jaar met korting! Kijk voor meer informatie op mijn website Soulcolours.nl

SoulCollagekaarten maken

SoulCollage

Geef een reactie

