SoulCollage® workshop

29 Nov

Zondag deed ik weer mee aan een SoulCollage® workshop bij Lucy Schaaphok. Het was een leuke middag en ik maakte vier kaarten waarvan deze twee:

Tijdens de workshop ontmoette ik Marjo die ook uit Leeuwarden komt en het viel me meteen op dat ze mooi en kleurrijk gekleed ging. Het bleek dat zij mensen helpt die niet goed weten welke kleding bij hen past of onzeker zijn over hun kledingkeuze en uitstraling. Ze bekijkt samen met hen de kledingkast of garderobe, maakt nieuwe combinaties en kan ook meegaan met het kopen van nieuwe kleding. Het is leuk om eens op haar website marjomixandmatch.nl te kijken.

Heb jij ook zin om een keer een workshop SoulCollage® te volgen in Leeuwarden? Kijk dan ook eens op mijn website soulcolours.nl, er staan voor dit jaar nog workshops gepland!

Geef een reactie

