Flessendoppenkunst / Bottle caps art

17 Nov

flessendoppenkunst

Eigenlijk zet ik nooit foto’s van anderen op mijn blog maar deze foto van het huis van deze Russische mevrouw vind ik zo geweldig dat ik het jullie niet wilde onthouden. Het staat op www.designboom.com.

Wat een superidee om op deze manier flessendoppen te recyclen. En ik maar denken origineel te zijn met mijn doppengordijn. Maar wat deze Russische maakt met doppen is echte kunst!

Eén reactie to “Flessendoppenkunst / Bottle caps art”

  1. Susan november 30, 2012 bij 8:23 am #

    Oh wow dat is pas kunstig!
    Maarreh ieder doet iets op zijn eigen manier en als je op een workshop bent en kijkt naar wat een ander maakt, kun je dat ook veel mooier vinden.
    Daarom probeer ik me altijd op mijn eigen te richten.
    Je bent goed zoals je bent!
    Máár er is niks om bij anderen inspiratie op te doen😉.
    Warme groetjes van Susan

Geef een reactie

