Waar ik blij van werd / What made me happy

16 Nov

Met dit koude winterweer krijg ik zin om te gaan breien en haken en ik zou zo graag zelf sokken of handschoenen willen kunnen maken. Dat kan ik dus niet en het lijkt me zo moeilijk (vooral sokken met 4 pennen) dat ik het niet eens ga proberen. Ik brei daarom simpele dingen zoals hoesjes voor om de plantenpotten, blijven die ook lekker warm, haha. Deze twee op de foto maakte ik vorig jaar al.

 

Ook heb ik kleine hoesjes gemaakt voor om de potjes met nepplantjes. Gewoon van een oude trui waarvan ik de mouwen heb gebruikt, het staat zo vrolijk.

Waar ik ook blij van word is de nieuwe inhoud voor mijn agenda voor 2013 van de Hema. Ik gebruik al jaren dezelfde agenda waar ik ieder jaar nieuwe blaadjes voor koop, makkelijk en goedkoop maar wel leuk. Nu zaten er stickertjes bij, dat bleek een leuke verrassing bij het uitpakken thuis. Het zijn die kleine dingetjes waar ik van houd.

Waar ik ook blij van werd was de hele stapel met oude tijdschriften die ik kreeg van mijn onderbuurman. Geweldig, ik kan alle mooie plaatjes eruit halen voor het maken van SoulCollage® kaarten.

Het zijn voornamelijk mannentijdschriften met daarin ook veel plaatjes van mannen, in mooie kleding geloof ik. Helemaal geen bezwaar tegen, ik houd best van leuke mannen😉.

Oh, had ik al verteld dat ik ook SoulCollage® workshops geef? Het staat allemaal op mijn nieuwe website: www.soulcolours.nl

Ik heb net een lekkere pan pompoensoep gemaakt, vond ik wel passen bij dit koude weer. Ga ik straks lekker eten. Morgen ga ik een dagje met de trein naar Zwolle, daar mag ik me ook wel goed op kleden. Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

Eén reactie to “Waar ik blij van werd / What made me happy”

  1. Susan november 30, 2012 bij 8:27 am #

    Wat een kleurrijke potjes heb je ervan gemaakt! Ik kan nog niet eens breien of haken😉. Wie weet leer ik dat volgend jaar…eens op zoek gaan van wie ik dat zou kunnen leren🙂.

    Oh mannentijdschriften erbij hebben is ook heel handig. Lief van hem! Groetjess!

Geef een reactie

