HolyStitch! Dag 2

12 Nov

HolyStitch zit er voor deze keer weer op. De tweede dag was ook gezellig, ik zat samen met Anna in de cel. We kwamen weer bekenden tegen en vriendinnen die even een bezoekje kwamen brengen in ons winkeltje.

Ik heb redelijk wat verkocht al viel de verkoop van de pakketten tegen en ook de belangstelling voor de SoulCollage® workshops. En daar heb ik die laatste twee dagen nog zoveel energie in gestoken. Misschien was de markt daar ook geen geschikte plek voor maar ik heb er vertrouwen in dat het wel gaat lopen. Een paar mensen waren in ieder geval wel enthousiast om een workshop te gaan volgen.

Je kunt er ook eigenlijk geen touw aan vast knopen wat de bezoekers trekt en dat maakt het misschien ook wel leuk verrassend. Zo heb ik best veel van mijn tweedehands spulletjes verkocht en ook weer veel van mijn kleding & schoenen in het kledingwinkeltje. Gelukkig, dan is mijn kledingkast weer wat leger en heeft het een goede bestemming gekregen.

Ik heb op zondag een rondje gemaakt langs alle andere cellen zodat ik iedereen even kon ontmoeten, althans waar ik naar binnen kon want op de benedenverdieping zijn de cellen soms zo vol dat je er niet eens meer naar binnen kán.

Deze foto is genomen aan het eind van de dag toen het rustig begon te worden maar af en toe kon je op de gang over de hoofden lopen.

Ik ben blij dat ik er weer bij was  (ook blij dat het weer klaar is) en nu kan het uitpakken en opruimen van alle spullen beginnen. Dan wordt ons huis weer een beetje gezellig want het leek wel een atelier en pakhuis deze afgelopen dagen!

3 Reacties to “HolyStitch! Dag 2”

  1. Hester november 12, 2012 bij 2:20 pm #

    Ziet er reuze gezellig uit. Helaas dit jaar weer moeten missen. Hopelijk komt het er ooit nog eens van om een bezoekje aan Holy Stich te brengen. Ik ben overigens erg geinteresseerd in Soul collage. Ik heb jaren Creatieve Therapie gevolgd (overigens ook twee jaar gestudeerd, maar de opleiding SPH afgerond en dan sta je ineens aan de andere kant; lang verhaal…) maar door de bezuinigingen en veranderen bij de GGZ was het voor mij niet meer te doen. Ik merk dat ik er enorm behoefte aan heb en dat ik het dus erg mis. De vorm die jij aan CT geeft, komt erg overeen over hoe ik altijd het liefst vorm gaf aan mijn gevoelens. Vandaar dat het me erg aanspreekt. Ik blijf je volgen. Groetjes en nu maar lekker bijkomen van die hectische daagjes van HS.

    • blijmetkleur november 13, 2012 bij 11:55 am #

      Wat leuk dat je Creatieve Therapie gestudeerd hebt en ook zelf hebt gevolgd, dan weet je echt wat het met je doet. En inderdaad sluit SoulCollage daar goed bij aan. Als je een keer een workshop wil volgen kan je altijd contact opnemen, dat zou leuk zijn. Het hoeft trouwens niet persé in een groep, alleen mag ook als je dat prettiger zou vinden.
      Ik moet inderdaad bijkomen van zo’n weekend, het kost me veel energie. De rommel is ook nog niet allemaal weg maar ik doe het stap voor stap.😉

  2. Susan november 30, 2012 bij 8:37 am #

    Ja dat blijft altijd moeilijk hè om in te schatten wat mensen graag zouden willen kopen.
    Fijn dat je wat van je kleding en spulletjes hebt kunnen verkopen.

    Maar ik denk eerlijk gezegd dat mensen zeer zeker wel geïnspireerd worden door je doppengordijn en dat andere. Maar dan eerder gewoon zelf gaan verzamelen😉.

    Kijk eens bij ‘de Nostalgische Nonnevot’ die geeft recycle workshops aan kids en ook volwassenen. Wie weet doe je bij haar weer inspiratie op😉. Groetjess!

Geef een reactie

