HolyStitch! dag 1

10 Nov

De eerste dag van de Craftymarkt HolyStitch zit er op. Het was heel gezellig samen met mijn zus Anouk en later nog met Anna die kwam en mijn vriendin Jettie. Ik had de cel behoorlijk vol deze keer.

Ik had namelijk ook tweedehands rommelmarkt spullen meegenomen. Tenslotte heb je voor twee dagen je eigen winkeltje en dat is een goede gelegenheid om dat te verkopen wat je zelf wel heel leuk vindt maar niet echt meer nodig hebt, of iemand anders blij mee kan maken.

En dat bleek een goede zet want ik zie zo 10 spullen op deze foto die inmiddels al verkocht zijn. Dit was nog aan het begin van de dag, met Anouk erbij geposeerd.

En aan de andere kant van de cel had ik mijn zelfgemaakte spullen zoals kettingen, zelfgemaakte kralen, vliegengordijnpakketjes, boekenleggers en speldenkussens.

En ik had van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat reclame te maken voor de SoulCollage® workshops die ik geef en had daarom een aantal van mijn eigen kaarten opgehangen om een impressie te geven wat SoulCollage® is. Of het gewerkt heeft is me nog niet duidelijk, de aandacht van de bezoekers wordt toch meer getrokken naar het vliegengordijn van paperclips en plastic zakken.

Ik ben ook wat dingen vergeten om mee te nemen. Toen ik vanavond thuis kwam, vond ik nog andere papieren die ik had willen ophangen in de cel en ik bedacht me ook dat ik de fimokleiarmbanden helemaal niet meer gezien heb. Ik geloof dat die nog ergens in een tas staan onder de tafel in de cel. Het is ook zo’n drukte zo’n eerste dag in de cel met alles wat klaar moet staan maar wel héél erg leuk.

Morgen de tweede dag en ik heb er zin in, dan is Anna erbij. Ik voel nu ook niet meer de stress die ik de afgelopen dagen wel voelde, alles is al daar en ik hoef niet veel meer te doen, gewoon genieten van de markt en de bezoekers. Morgen wil ik ook een rondje maken en de andere cellen bekijken want vandaag had ik geen tijd om andere cellen te bekijken. Ik heb wel even kennis gemaakt met Readkapke (cel 15) die ik alleen kende van haar blog, het kaartenrek dat ik bij haar kocht en de mooie spullen die ik won bij haar Give-away. Leuk om haar in levende lijve te ontmoeten, misschien zie ik morgen nog wel meer bloggers?

2 Reacties to “HolyStitch! dag 1”

  1. Susan november 11, 2012 bij 8:24 am #

    Dat was een slimme zet van je om op die manier ook te recyclen en spulletjes te verkopen. Zou mooi zijn als je natuurlijk ook je eigen gemaakte spullen verkoopt en boekingen voor je workshops krijgt.
    Heel veel plezier vandaag, oh wist niet dat Readkapke er ook stond. Had wel gezien dat ze meedeed aan de goodiebag. Ik had nog bewust gekeken tussen de deelnemers.
    Heel veel plezier vandaag!
    Warme groetjes van Susan

  2. katrien A november 11, 2012 bij 11:51 am #

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    Op 10 nov. 2012 om 22:42 heeft “blijmetkleur” het volgende geschreven:

    >
    >

Geef een reactie

