HolyStitch!

9 Nov

Kan het ooit nog eens een keer netjes en overzichtelijk zijn bij mij voordat ik op HolyStitch ga staan? Ik weet het niet. Het ziet er een beetje uit zoals dat ook was de avond voor 30 april toen we op de rommelmarkt gingen staan, alsof er een bom ontploft is in mijn huis. Wát een zooi!

Ik bereid me voor op twee dagen HolyStitch in de oude gevangenis in Leeuwarden. Om 14.00 uur vanmiddag staat mijn buurman met z’n auto klaar om mijn spullen te brengen (Goddank, want anders had ik alles per fiets moeten  doen en mijn ketting ligt er bijna af) maar ik ben nog niet klaar. Veel spullen moeten nog ingepakt worden en ik had meer willen maken. Mijn tafel ligt vol papier, vliegengordijnsliertjes, plastic etc.

En waarom ben je dan niet eerder begonnen, denk je misschien? Ik was wel eerder begonnen maar heb de laatste dagen gewerkt aan mijn nieuwe website voor SoulCollage® waardoor er nauwelijks nog tijd was voor dingen maken voor de markt. Het is niet anders maar in ieder geval is mijn website nu gepubliceerd en is te bekijken op:  www.soulcolours.nl

Wie weet zie ik je dit weekend op HolyStitch of misschien een keer bij een SoulCollage® workshop? Dat zou leuk zijn.

Fijn weekend!

Eén reactie to “HolyStitch!”

  1. Susan november 10, 2012 bij 11:05 am #

    Wow gefeliciteerd met je prachtige nieuwe website! Soulcolours hoe kan het ook anders. Sluit natuurlijk perfect aan bij je Blij met kleur!

    Ik wens je heel veel plezier op Holy Stitch en ik geloof dat iedereen zo’n warboel heeft hoor voor een markt. Geniet ervan!
    Warme groetjes van Susan

Geef een reactie

