Multitasken

7 Nov

Ik checkte net nog even of mijn artikelnaam wel een echt woord is, en dat is het wel maar er blijkt van alles over geschreven. Het blijkt dat mannen beter zijn in multitasken dan vrouwen, wat in eerste instantie niet werd gedacht. En ook dat je het beter helemaal niet kunt doen, dat multitasken. Want het zorgt voor onrust in je hoofd. Ik ben het ermee eens, teveel dingen tegelijk doen is voor mij ook niet goed.

Ik probeer op dit moment verschillende dingen tegelijk te doen maar inmiddels lukt het me niet meer zo goed. Ik voel niet meer zo de rust om lekker bezig te zijn met creatieve voorbereidingen voor de markt HolyStitch van komend weekend, zoals ik vorige week nog wel voelde. Toen dacht ik nog dat ik nog heel veel tijd had en nog allemaal nieuwe plannen kon uitvoeren. Op dit moment voel ik alleen maar de stress en inderdaad ja, die onrust in dat hoofd. Ik ben vandaag eigenlijk alleen maar bezig geweest met het maken van een website, want die wil ik voor de markt klaar hebben. Ik heb er weinig anders naast gedaan want ik kan me maar echt goed concentreren op één ding tegelijk. Vooral als er tijdsdruk is.

Oh ja, mijn camera doet het weer goed dus ik kan weer een fotootje uploaden, gelukkig. Anders wordt het wel een heel saai artikel. Geen gehaakte, genaaide of geknutselde spullen maar een foto van een leuk kopje dat ik in de herfstvakantie in de kringloopwinkel kocht. Ik ben er erg blij mee want mijn oma en opa hadden deze koppen vroeger ook. Nu heb ik er dus ook één:

 

Zo, nu moet ik echt naar bed want morgen is een nieuwe lange dag met vele taken die ik allemaal stuk voor stuk ga uitvoeren, dus niet allemaal tegelijkertijd!

2 Reacties to “Multitasken”

  1. Susan november 8, 2012 bij 8:17 am #

    Doe maar lekker rustig, stap voor stap, de dingen die op je to do lijstje staan. En als je dingen niet af krijgt voor de Holy Stitch dan zij het zo.
    En wat een werk is dat hè om een website op poten te zetten, ik ben heel benieuwd naar je SoulCollage website.
    Ik heb gisteren reclame gemaakt voor Holy Stitch😉. Ik ben de afgelopen dagen niet creatief geweest, dus een goed moment om dat te delen.
    Heel veel plezier met de voorbereidingen! Is wat ik je toewens. Warme groetjes van Susan

    • blijmetkleur november 8, 2012 bij 11:33 am #

      Je hebt helemaal gelijk, dan zij het zo. Ik heb echt nét de website gepubliceerd. Het is nog niet zoals ik het zou willen, vooral de bovenkant vind ik nog niet mooi maar ik ben in ieder geval te vinden op internet, dat is waar het nu om gaat. Stap voor stap, zoals jij al zei.
      Wat leuk dat je reclame hebt gemaakt op je blog, erg bedankt!
      Oh ja, mijn website: http://www.soulcolours.nl , zou ik bijna vergeten.

Geef een reactie

