Veel te doen / Much to do

2 Nov

Erg irritant, ik kan de gemaakte foto’s niet meer van mijn camera op mijn computer zetten. En net nu ik van alles heb om te laten zien. Nog wat leuke spulletjes die ik in de kringloopwinkels kocht in de herfstvakantie maar ook de dingen die ik aan het maken ben voor de markt Holy Stitch. Ik moet het dus even doen met de foto´s die ik al op de PC heb staan. Zoals deze foto van de labels die ik maak voor de markt,

labels DIY

Of een foto van de boekenleggers die ik ook meeneem naar Holy Stitch,

bookmarker

Of een leuke doppenfoto van de flessendoppen die inmiddels al aan het vliegengordijn hangen.

doppen sparen

De foto die ik nu had willen laten zien is van de enorme berg doppen die ik deze week van een vriendin kreeg. Ze is supergoed voor me aan het sparen en ik ben er heel blij mee. Jammer dat ik deze weken even geen tijd heb om er mee bezig te gaan maar dat komt na de markt wel weer.

Herkennen jullie dat ook dat je met zoveel dingen tegelijk bezig bent dat je niet meer weet wat eerst te doen. Ik maak pakketjes voor het maken van een vliegengordijn van paperclips en plastic zak, ik ben bezig met labels, speldenkussens, letterslingers, boekenleggers, kralenzakjes, ik strijk plastic zakken en ben aan het naaien achter de naaimachine. En tussen de bedrijven door moet ik me ook nog gaan bezighouden met het maken van een eigen website voor SoulCollage®, want ik wil immers meer workshops geven.

it´s raining

Ik ben dus druk en buiten regent het dat het giet, gelukkig zit ik binnen. Ik heb trouwens nog een probleem, er is iets vreemds met mijn toetsenbord. Heel veel tekens werken niet meer. Als ik een vraagteken indruk krijg ik =, snappen jullie dit=. Alles zit op een andere plek, wat is er gebeurd met mijn computer= Aah, ik word geloof ik gek°, niet nu…gelukkig zit de punt en de comma nog op de goede plek.

Oh ja, kom je naar de markt op 10 of 11 november en heb je nog tijdschriften zoals de Happinez of National Geographic of andere tijdschriften met mooie plaatjes die geschikt zijn voor SoulCollage®, neem ze vooral mee. Misschien kunnen we dan iets ruilen, dat zou leuk zijn. Flessendoppen mag natuurlijk ook.

Geniet van jullie weekend°

4 Reacties to “Veel te doen / Much to do”

  1. Anouk Plantinga november 3, 2012 bij 7:55 pm #

    Fam, dat toetsenbord: je hebt een bepaalde toets ingedrukt waardoor je de Amerikaanse versie krijgt.
    Ik denk dat het voorbij is als je je computer uit hebt gezet?

    • blijmetkleur november 3, 2012 bij 10:47 pm #

      Ja inderdaad, je hebt gelijk. Vandaag was er niets meer aan de hand. Welke toets het is geweest is me nog een raadsel maar het lukt gelukkig weer.

  2. Susan november 6, 2012 bij 12:09 pm #

    Even over dat toetsenbord probleem, effe op Control en Shift klikken en dan zou het ook verholpen moeten zijn. En kijken of de toetsenbord instelling op de juiste taal staat.

    Oh als ik korterbij woonde kwam ik zekers langs…uhm aan…lijkt me harstikke gaaf die Holy Stitch. Hoop ook dat je een geweldig weekend hebt en leuk verkoopt en wie weet wat SoulCollage workshops kunt gaan inplannen, dat zou mooi zijn. Nog bedankt voor de moeite van het navragen voor hier in de buurt.
    Tsja ik zou in mijn hoofd soms zoveel willen, maar werk nu eenmaal een versnelling (of een paar versnellingen) lager als anderen, dus komt er weiniger uit mijn handen als ik zou willen. Maar iedere dag wat hè, stap voor stap, beetje bij beetje. Vandaag effe niet, heb het idee dat ik ziek ga worden…dus vandaag een uitrustdag in bed…lekker eens helemaal niks doen.
    Hopelijk kun je snel weer foto’s toevoegen want ik ben wel heel benieuwd naar al je maaksels. Knuff!

    • blijmetkleur november 7, 2012 bij 7:08 am #

      Het probleem met de toetsen is inmiddels verholpen maar ik zal je tip onthouden voor een eventuele andere keer, Susan. Ik ontdekte net dat het met de foto’s ook weer lukt maar ik heb weinig foto’s gemaakt omdat ik bezig ben een website voor SoulCollage te maken met daarop inderdaad de workshops. Het valt niet mee om het zo te krijgen als ik wil en door de tijdsdruk en de stress van de markt wordt het voor mij alleen maar lastiger. Maar ik heb nog 3 dagen, moet gaan lukken denk ik. groetjes!

Geef een reactie

