Holy Stitch! Editie 8

30 Okt

Had ik al geschreven dat ik weer meedoe aan Holy Stitch? Op 10 en 11 november? Nou, dan weet je het nu! Dat wordt alweer de achtste editie van deze geweldige DIY / Craftymarkt. Deze vindt plaats in de Blokhuispoort, de voormalige gevangenis in Leeuwarden. We staan daar verdeeld over een cellenblok met een hele groep creatieve en enthousiaste mensen.

Dit is de benedenverdieping, maar ik sta zelf op de eerste verdieping (is warmer) in cel 117 waar ik al eerder stond. Ik heb er heel veel zin in en ben  druk bezig met alle voorbereidingen. Dus kom vooral langs op één van de twee dagen om een kijkje te nemen op deze leuke markt want er is van alles te zien, te beleven en te kopen natuurlijk!

(De toegang is gratis, ook niet onbelangrijk)

Meer weten over deze markt? Kijk dan op HolyStitch.webklik.nl

DIY/Craftymarkt Holy Stitch! 8 Leeuwarden

6 Reacties to “Holy Stitch! Editie 8”

  1. Anouk Plantinga oktober 31, 2012 bij 10:03 am #

    En ik ben er zaterdag bij…

    • blijmetkleur oktober 31, 2012 bij 10:44 am #

      Yes, dat vind ik echt super! Met mijn zus in de cel staan, ik heb er zin in!

  2. petra oktober 31, 2012 bij 8:02 pm #

    Ik ben volgens mij bij de 6e editie geweest. Ik vond het erg leuk en gezellig. Ik ga kijken of ik deze keer ook weer kan komen! groeten!

    • blijmetkleur november 1, 2012 bij 9:28 pm #

      Het zou leuk zijn als je komt, het is zo’n gezellige markt. En ik vind het ook leuk om andere bloggers te ontmoeten. Beloof je dan wel te zeggen wie je bent, anders herken ik je niet😉

  3. Susan november 6, 2012 bij 12:12 pm #

    Ik zal een dezer dagen reclame voor je maken en voor Holy Stitch op mijn blog. Ik kan jammergenoeg niet komen, tis een beetje heel ver😉. Maar wens jullie een super weekend (wat gezellig dat je zus met je mee de cel ingaat :)). Knuff!

Geef een reactie

