Kringloopwinkel vondsten / Thrift store treasures

28 Okt

Ik heb een heerlijke vakantieweek achter de rug. Anna en ik gingen voor twee dagen naar Utrecht, dat was echt gezellig. En mijn beste vriendin Kim kwam logeren en omdat zij met de auto was hebben we een kringlooptour door Friesland gemaakt. Ik kwam in kringloopwinkels die ik nog helemaal niet kende, geweldig! Omdat we er allebei zo van houden was het echt genieten.

Ik kocht deze leuke keukenkast € 27,50! Hij bestaat uit twee delen dus kon gewoon in de auto. Ik ga de kast nog wel wit schilderen wat dit geel/witte vind ik niet mooi maar dat doe ik over twee weken als HolyStitch achter de rug is. Nu staat de kast in twee delen in mijn huis en straks krijgt ‘ie een plaatsje in de keuken naast de koelkast.

keukenkast van de kringloop

Verder heb ik echt mooie en goede kleding gekocht waar ik heel blij mee ben en nog wat kleine spullen. Sommige dingen zijn zo goedkoop dat ik ze niet kan laten liggen zoals de borden die ik voor 90 cent per stuk kocht. Dat is echt niet duur voor borden waar vaak drie keer zo veel voor wordt gevraagd.

Verder kocht ik leuke retro onderzetters en een mooi oud ganzenbord. Het is maar goed dat ik geen auto heb want anders zou ik waarschijnlijk veel te vaak zo’n kringlooptour door Friesland gaan maken.

Eén reactie to “Kringloopwinkel vondsten / Thrift store treasures”

  1. Susan oktober 29, 2012 bij 12:13 pm #

    Oh wow wat heb je een leuke dingen gekocht. Echt supergoedkoop die kast, gelukkig maar dat ik zo ver weg woon anders kwam ik ook samen met manlief zo’n kringlooptour maken. Alhoewel hier geen plaats voor zo’n mooie kast!
    Ganzebord vind ik ook helemaal superrr!

Geef een reactie

