Labelstempels / Labelstamps

22 Okt

Vorige week vond ik dit setje stempels in de hobbywinkel. Ze waren niet duur in vergelijking met veel andere stempels dus ik nam het mee.

labelstamps

Het is handig om labels of kaartjes mee te maken. Ik moet nog veel maken voor HolyStitch dus ik kan aan de slag.

Nog wel even zoeken naar dun karton in mijn favoriete kleuren want wat ik nu nog in huis heb, vind ik te duf en ik houd van felle kleuren.

labels DIY

Dus deze maar dan in felroze of zeeblauw.

3 Reacties to “Labelstempels / Labelstamps”

  1. sietze pries oktober 23, 2012 bij 6:25 pm #

    heb je nog ideen om kerst hangers te maken alvast bedankt

    • blijmetkleur oktober 24, 2012 bij 9:22 pm #

      Tja, ik heb niet zoveel met kerst maar misschien kun je van een lege waxinelichtjehouder een ster maken door de zijkanten in te knippen en plat te maken. Of gewoon even googlen, genoeg te vinden op internet. Succes ermee!

  2. Susan november 6, 2012 bij 12:17 pm #

    Hey das handig zo’n label stempels. Maakt het allemaal net weer een beetje meer af!
    You go girl en tsja Blij met kleur zou blij met kleur niet zijn als ze niet voor mooie kleurtjes gaat😉. Groetjess!

Geef een reactie

