Naamslinger / Name garland

13 Okt

Donderdag zijn we op kraamvisite geweest bij het broertje van het jongetje waar Anna oppast. Wat een lieve baby en nog zó klein, zeker met zijn broer ernaast. Anna en ik hadden samen een naamslinger gemaakt om op te hangen. Het bloemetje en blaadje die er later nog bij kwamen staat niet op de foto maar het ging vooral om de naam.

slinger met letters

Gisteravond heb ik mijn eerste SoulCollage® workshop gegeven aan drie vriendinnen Het was een hele gezellige en inspirerende avond. Voor hun omdat het toch verrassend blijkt te werken om in de kaart te duiken nadat je die gemaakt hebt. En voor mij omdat het de eerste keer was om te ervaren om zo’n groep te leiden. Het ging goed en ik vond het heel leuk om te doen en ik weet nu waar ik de volgende keer meer op moet letten.

Ik had bijvoorbeeld geen tijd meer gehad om alle plaatjes op onderwerp te leggen, maar dat is voor het overzicht toch wel handig.  Maar ik ben tevreden over deze eerste avond en ik vond het ook leuk dat deze drie vriendinnen elkaar ook hebben leren kennen. We hebben er ook alle tijd voor genomen want ze waren er van 19.30 tot 23.30, bij een gewone workshop zal ik dat dus wel wat moeten inkorten.

En waar ik ook héél blij mee ben is het cadeau dat Wietske me gaf, een hele stapel tijdschriften, bijna allemaal Happinezzen! Geweldig, daar kan ik zoveel mooie plaatjes uit halen voor SoulCollage®. Sommige zijn té mooi om te verknippen, die hang ik lekker op mijn collagemuur, haha. Nog heel erg bedankt daarvoor Wietske!

tijdschriften

Eén reactie to “Naamslinger / Name garland”

  1. Susan oktober 18, 2012 bij 11:38 am #

    Oh die kun je goed gebruiken die Happinez’en. Leuk om te lezen dat je eerste workshop goed geslaagd was en ja dat krijg je met vriendinnen hè dat het zo laat wordt.
    Ik hoop dat er nog veel mooie workshops mogen volgen. Warme groetjes van Susan

Geef een reactie

