Update

11 Okt

Ik blog weinig deze dagen want ik ben druk met andere dingen. Leuke dingen weliswaar maar dan schiet het bloggen er soms bij in. Gek dat ik wel de blogs blijf lezen die dagelijks bij mijn e-mail zitten. Daar neem ik dan weer wel even de tijd voor maar dat is voor mij ook ontspannend. Even lezen en foto’s bekijken, reacties plaatsen en tussendoor wat nieuwe dingen bekijken op Pinterest. Verleidelijk ook omdat je zomaar zonder het in de gaten te hebben een half uur verder bent met al dat moois op internet.

Wel maakte ik tussendoor deze nieuwe boekenlegger:

book marker

Ik maak ook allerlei andere dingen omdat ik in het weekend van 10 en 11 november weer te vinden ben in de cel in de oude gevangenis de Blokhuispoort voor de markt HolyStitch. Het is een investering in tijd en energie maar het was de vorige keren zo leuk om aan mee te doen dat ik het nu niet wil laten schieten. Ik hoop dat ik alles op tijd af krijg! Dit is de cel waar ik in zal staan voor twee dagen:

Ook zal ik weer wat dingen moeten verzinnen om die ruimte wat op te leuken want zo is het natuurlijk een kale boel maar dat zal wel goed komen. Maar vandaag richt ik me voornamelijk op morgenavond want dan geef ik mijn eerste SoulCollage®-workshop. Joehoe!!! Eerst samen met drie goede vriendinnen zodat ik wat kan oefenen en niet het gevoel heb dat het meteen helemaal perfect moet. Ik heb er veel zin in maar ik moet nog wel wat meer plaatjes uitzoeken en nog even naar de winkel voor wat lijm. De rest heb ik gelukkig al in huis.

SoulCollage-plaatjes

De woonkamer staat vol met bakken waar ik alle plaatjes en foto’s in kan sorteren zodat de deelnemers kunnen zoeken naar mensen, achtergronden, natuurfoto’s en noem maar op. Het doorbladeren van die tijdschriften en uitscheuren van geschikte plaatjes is trouwens ook een heerlijk ontspannend klusje dus daar ga ik nu weer even mee verder.

plaatjes uit tijdschriften

4 Reacties to “Update”

  1. Susan oktober 12, 2012 bij 6:50 am #

    Ah ja dat is zeker een zalig ontspannend werkje tijdschriften doorbladeren voor leuke plaatjes. Oh zo jammer dat je zo ver weg woont want ik zou zo’n SoulCollage workshop ook wel eens willen meemaken. Ik heb al eens gegoogled en kan er geen in de buurt vinden (ZuidLimburg). Nu is dat op zich natuurlijk ook niet zo’n ramp, want collages maken kan ik wel. Maar zou wel leuk zijn om er eens op een andere manier naar te kijken.

    Oh leuk dat je weer de cel ingaat, was he niet ergens in Groningen? Of Leeuwarden? Mmm in ieder geval voor mij in verwegistan😉.

    Heel veel plezier met de voorbereidingen voor beide events. Want zelfs vanavond zal een event worden of was het nu al gisteravond😉.

    Warme creatieve groetjes die vandaag al een kleine wereldreis gaat ondernemen naar Amersfoort, 2,5 uur met de trein, naar MiM een blogvriendin.

    • blijmetkleur oktober 12, 2012 bij 9:28 am #

      Ja, het is vanavond en ik heb er echt zin in. En Leeuwarden is wel erg ver vanuit Limburg maar er zijn 2 andere facilitators in jouw buurt. Kitty Sliepen en Marianne Vermaat, de laatste ken ik maar heeft denk ik nog geen website. Ik ontmoet ze volgende week zondag allebei omdat we dan een dag hebben met de facilitators uit Nederland, ik kan altijd even vragen. Wat leuk dat je MiM ontmoet in Amersfoort. Goede reis en heel veel plezier samen vandaag!

      • Susan oktober 18, 2012 bij 11:46 am #

        Hey girl thanks, ik heb eens even gezocht op de namen. Kitty Sliepen zit in Venlo, Noord Limburg en voor mij nog te ver weg om een workshop te volgen. En Marianne Vermaat daar vind ik alleen iets van Rotterdam/Dordrecht of ze dat is of een ander weet ik niet.
        Och ja ik kan natuurlijk zelf lekker aan de slag met SoulCollages maken, maar die bespreking/verdieping erna klinkt ook erg interessant. Maar och het maken op zich is al relaxed. Wordt tijd dat ik daar ook een goede plek voor krijg om mijn magazines en knipsels op te bergen. Eerst nu maar eens de zolder op. Warme groetjes van Susan

  2. blijmetkleur oktober 18, 2012 bij 2:16 pm #

    Als het goed is zal ik Marianne deze zondag zien dus dan zal ik haar vragen of zij al workshops geeft. De verdieping in de kaart naderhand is heel verrassend en verhelderend en vind ik heel leuk maar de collage zelf maken vind ik ook al heerlijk om te doen. En inderdaad heel ontspannend, groetjes Famke

Geef een reactie

