Overvloed / Abundance

3 Okt

Afgelopen week heb ik geen artikel geplaatst. Ik was te druk met van alles en nog wat en had geen tijd en rust om iets te schrijven, laat staan iets te maken om te laten zien. Ik volgde drie dagen een workshop over het beëindigen van racisme, had een ouderavond, moest een klas voorbereiden en ging naar een discussieavond in de Vrijheidswijk geleid door Barbara Love uit de VS en tussendoor deed ik de gewone dingen die horen bij het dagelijks leven.

Maar gisteravond had ik wel tijd om iets te maken want ik volgde een SoulCollage®-workshop bij Lucy Schaaphok met het thema “Geld in je leven”. Het was een inspirerende avond en ik maakte deze kaart:

Abundance

Vol inspiratie en positieve energie kwam ik thuis en ik zag weer de mogelijkheden en kansen die ik heb, die soms wat op de achtergrond raken door onder andere de financiële omstandigheden. Eén van deze kansen is het starten met het geven van SoulCollage®-workshops. Ik heb immers een paar maanden geleden mijn certificaat behaald als facilitator wat maakt dat ik dat nu kan gaan doen. Zeker na gisteravond heb ik veel zin en vertrouwen gekregen om daar mee aan de slag te gaan!

7 Reacties to “Overvloed / Abundance”

  1. schaaphok oktober 3, 2012 bij 9:31 pm #

    Fijn om te lezen dat het inspirerend was! Veel succes met je workshops!

  2. anna maria oktober 4, 2012 bij 10:05 am #

    Dat ziet er mooi en veel belovend uit! Ik kom bij je op les! mam

  3. Susan oktober 6, 2012 bij 5:52 am #

    Oh wat mooi dat je na de workshop nieuw perspectief ziet en je opent voor overvloed.

    Nog gefeliciteerd met het behalen van je certificaat tot facilitator! You go girl!

    Ik hoop dat er vele workshops van je mogen volgen.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    • blijmetkleur oktober 6, 2012 bij 11:26 am #

      Ja, ik heb meteen spijkers met koppen geslagen en een paar vriendinnen uitgenodigd voor een workshop zodat ik in ongedwongen sfeer kan oefenen. Ik heb er zin in!

      • Susan oktober 7, 2012 bij 6:37 am #

        Heel veel plezier! Maar dat gaat vast en zeker lukken🙂. Groetjess!

Geef een reactie

